خبرگزاری کار ایران

تمجید سرمربی پارس جنوبی از فداکاری رحمان احمدی

تارتار: رحمان احمدی نماد تعصب و غیرت در تیم ما است

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۲۹۱

سرمربی تیم پارس جنوبی جم به تمجید از رحمان احمدی دروازه بان باتجربه تیمش پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، رحمان احمدی دروازه‌بان تیم پارس جنوبی جم در جریان بازی روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان در برخورد با یکی از بازیکنان خودی بشدت آسیب دید اما ترجیح داد در زمین بماند تا یکی از تعویض های تیمش هدر نرود.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم در واکنش به مصدومیت و اقدام ارزشمند رحمان احمدی بیان کرد: رحمان دیروز از خودگذشتگی کرد. او با اینکه مصدومیت شدیدی برایش پیش آمد و سرگیجه داشت و حتی دقایقی دید یکی از چشمانش تار شده بود، در زمین ماند و اجازه نداد به خاطر این مصدومیت تعویضش کنیم. همین فداکاری احمدی بود که باعث شد یکی از تعویض های ما باقی بماند و بتوانیم فرزاد حاتمی را به زمین بفرستیم و گل تساوی توسط این مهاجم به ثمر برسد. به عبارت بهتر از خودگذشتگی رحمان باعث شد تا گل تساوی را بزنیم و بازی را واگذار نکنیم. 

سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: برایم عجیب است که بعد از بازی با نفت همه از اشتباه رحمان احمدی روی صحنه گل حرف می‌زنند و هیچ کس از کار بزرگی که او برای تیمش انجام داد چیزی نمی‌گوید. احمدی یک اشتباه کرد و فدای سرش. او اما فداکاری‌ای کرد که کمتر دروازه‌بانی حاضر به انجامش می‌شود.

تارتار در پایان افزود: من واقعا از رحمان تشکر می‌کنم. او نماد بارز تعصب و غیرت در تیم ما است و افتخار می‌کنم که چنین بازیکن بزرگی را در تیمم دارم. امیدوارم هرچه سریع‌تر سلامتی ‌اش را به دست بیاورد و شاهد درخشش این بازیکن در ترکیب تیم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز