خبرگزاری کار ایران

با اعلام سخنگوی کمیته فنی؛

کادرفنی تیم اعزامی به بازی‌های یونیورسیاد 2019 مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۰۱۰

سیروس رضایی سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو گفت: هدایت تیم اعزامی به بازی‌های یونیورسیاد 2019 به کادرفنی کنونی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان سپرده شد.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با حضور اعضای کمیته برگزار و برهمین اساس هدایت تیم اعزامی به بازی‌های یونیورسیاد 2019 به کادرفنی کنونی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان سپرده شد.

سیروس رضایی دبیر و سخنگوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو در پایان جلسه امروز این کمیته در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ و هزینه‌هایی که برای کسب نتیجه در بازی‌های المپیک 2020 - توکیو صورت گرفته و همچنین اهمیت این آوردگاه بزرگ، کمیته فنی تصمیم گرفت هدایت تکواندوکاران اعزامی به بازی‌های یونیورسیاد 2019 – ایتالیا به فریبرز عسکری و مهرو کمرانی سرمربیان تیم‌‌های ملی تکواندو مردان و زنان کشورمان سپرده شود.

وی افزود: سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد تیرماه برگزار می‌شود و باتوجه به اینکه در این ماه رویداد دیگری در تقویم فدراسیون جهانی پیش بینی نشده است بر همین اساس کمیته فنی تصمیم گرفت تا کادرفنی کنونی تیم‌‌های ملی هدایت این مسابقات را نیز برعهده بگیرند؛ هدف ما کسب نتیجه در بازی‌های المپیک 2020 است و آن‌ها می‌توانند عملکرد تکواندوکاران را در این رقابت‌ها نیز بررسی نمایند.

گفتنی است؛ سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 2019، 12 تا 23 تیرماه ماه سال آینده در "ناپل" ایتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز