خبرگزاری کار ایران

اسدی:خوشحالم که کرانچار دوباره به من اعتماد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۸۷۵

مهاجم تیم ملی فوتبال امید اظهار امیدواری کرد با همکاری باشگاهها برنامه های آماده سازی این تیم به بهترین شکل دنبال شود.

به گزارش ایلنا،مهاجم تیم ملی فوتبال امید اظهار امیدواری کرد با همکاری باشگاهها برنامه های آماده سازی این تیم به بهترین شکل دنبال شود.

محمد امین اسدی با بیان این موضوع اظهار داشت:خیلی خوشحالم که یک بار دیگر مورد اعتماد کادر فنی تیم امید قرار گرفتم و با نظر موافق آقایان کرانچار و استیلی توانستم باز هم به این تیم راه یابم. امیدوارم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنم و بتوانم توانایی های خودم را نشان بدهم.

بازیکن باشگاه پرسپولیس تهران همچنین گفت:خوشبختانه برنامه های آماده سازی تیم ملی امید با حمایت فدراسیون فوتبال به بهترین شکل تا کنون انجام شده و این اردوها تاثیر خوبی روی تیم داشته است. البته من در اردوهای قبلی و بازی های تدارکاتی حضور نداشتم اما هماهنگی خوبی بین بچه ها ایجاد شده که این خیلی مهم است.
 اسدی در پایان گفت: از اینجا به بعد مهمترین بخش کار ما آغاز شده و حساسیت فرصت باقیمانده را به خوبی درک می کنیم. به هر حال تعداد زیادی از بچه ها نتوانستند در این اردو حاضر باشند که امیدواریم در اردوهای بعدی همه نفرات در اختیار کادر فنی باشند. فکر می کنم همه ما حساسیت کار و اهمیت صعود به المپیک را درک می کنیم. باشگاهها هم اگر به همین شکل از تیم امید حمایت کنند قطعا اتفاقات خوبی می‌افتد و می توانیم در روزهای باقیمانده هم بازی های تدارکاتی و اردوهای مفیدی را تا پیش از شروع مسابقات برگزار کنیم که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز