خبرگزاری کار ایران

هیچ ناراحتی‌ از داوران ندارم

دانشگر: به داور گفتم خطا نکردم، اخطار گرفتم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۷۸۴

مدافع آبی پوشان تهرانی می‌گوید برای یک اعتراض به داور بازی مقابل پیکان در هفته گذشته کارت زرد گرفته و بازی برابر تراکتورسازی تبریز را از دست داده است.

به گزارش ایلنا، محمد دانشگر مدافع تیم استقلال یکی از بهترین بازیکنان این تیم در دیدار مقابل پیکان بود. او می‌گوید استقلال به روند روزهای خوبش بازگشته و تمام تلاش بازیکنان این است که یکی از بهترین تیم‌های نیم فصل دوم باشند. با مدافع آبی‌پوشان در خصوص برد پرگل مقابل پیکان، محرومیت وی از دیدار مقابل تراکتورسازی و همچنین دیدار سخت مقابل قرمزهای تبریزی همکلام شدیم.

*برد خوبی را مقابل پیکان تهران کسب کردید در خصوص این برد پرگل صحبت کنید 

خدا را شکر توانستیم یک برد با ارزش را به دست بیاوریم. زدن چهار گل در یک بازی خیلی سخت است اما بچه‌ها با تمام انگیزه و توان در این بازی حاضر شدند و توانستیم مزد تلاش و برتری‌مان را به دست بیاوریم. البته نباید از بازی خوب پیکان هم غافل شد آنها به دنبال ضد فوتبال نبودند و مقابل ما با تمام توان و انگیزه حاضر شدند. امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی هم روند خوبمان را تکرار کنیم.

*خارجی‌های استقلال هم عملکرد خیلی خوبی داشتند.

خیلی خوشحالم که پای بازیکنان خارجی در همان اولین بازی به گل باز شد و آنها در بازی های بعدی به آرامش و آسوده خاطری بیشتری به میدان بروند. از بازگشت شجاعیان به میادین هم باید بگویم او خیلی تلاش می‌کرد تا به میادین بازگردد. خوشحالم که او هم بعد از مدت‌ها مصدومیت برای استقلال بازی کرد.

*عملکرد خط دفاعی را در این بازی چطور دیدید؟

خط دفاع به یک هماهنگی خوبی دست پیدا کرده است و بازیکنان شناخت خوبی هم از یکدیگر دارند. خدا را شکر در یک بازی دیگر هم کلین‌شیت کردیم. 

*در این بازی کارت زرد گرفتی و بازی بعدی را از دست دادی.

واقعاً بدشانس هستم. در آن صحنه خطا فقط به داور بازی گفتم من خطا نکردم اما به من کارت زرد نشان داد. قبول دارم نباید در آن صحنه اعتراض می‌کردم، متاسفانه بدشانسی سراغ من آمد و باعث شد الکی بازی بعدی را از دست بدهم. البته باید بگویم به خاطر برخوردهای فوتبالی است که با کارت زرد جریمه می‌شوم.

*اما این سومین بازی این فصل است که به خاطر کارت زرد و قرمز محروم می‌شوی.

هیچ ناراحتی‌ از داوران ندارم و تمام هدفم این است که به تیمم کمک کنم. خیلی هم دوست داشتم در بازی مقابل تراکتور برای تیمم بازی کنم. دعا می‌کنم استقلال بتواند در این بازی سخت به پیروزی برسد و روند خوبش را ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز