خبرگزاری کار ایران

منصوریان: بازیکنانم به آن نقطه‌ای که فکر می‌کردم رسیده‌اند/ اتحاد و همدلی در تیم موج می‌زند

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۷۴

سرمربی ذوب آهن شرایط تیمش را پیش از دیدار با الکویت تشریح کرد.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی با الکویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به تیم الکویت خوش آمد می‌گویم. امیدوارم میزبان خوبی باشیم. درباره بازی فردا، بازیکنانم به آن نقطه‌ای که من از لحاظ روحی و روانی فکر می‌کردم رسیده‌اند.

او ادامه داد: اتحاد و همدلی که در ۳ ماه گذشته دنبالش بودم در تیم موج می‌زند. به لحاظ تاکتیکی هم حریف را کاملاً می‌شناسیم. ۱۰ بازی قبلی این تیم را دیده‌ایم. می‌دانیم حریف قوی و قابل احترامی است. نزدیک به یک سال و خورده‌ای است که در لیگ نباخته است. ما هم به عنوان نماینده فوتبال ایران به مسابقات وارد می شویم. از هواداران خوب فوتبال اصفهان و در کل کشور می‌خواهم فردا ما را تنها نگذارند. در یک سمت پیراهن ما پرچم ایران نقش بسته است. هواداران فوتبال اصفهان نشان داده‌اند در روزهای سخت یار و یاور تیم‌های‌شان در لیگ قهرمانان آسیا بوده‌اند.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که پیروزی در این بازی چه قدر می‌تواند به شرایط ذوب آهن در لیگ ایران نیز کمک کند؟ بیان کرد: ما از دو جنبه به این بازی نگاه می‌کنیم. در ابتدا این که بتوانیم از مرحله اول پلی آف در خانه خودمان صعود کنیم چون بازی بسیار سختی است. مطلب بعدی این که به این بازی به عنوان نقطه عطف در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ برتر نگاه ویژه‌ای داریم. تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. خدا را شکر یکی از بهترین تیم‌های آنالیز فوتبال در اختیار بنده هستند و در چند سال گذشته این را ثابت کرده‌اند. تمام بازی‌های حریف را به صورت کامل دیده‌ایم. هفته قبل ما هم الوحده اردن و هم الکویت را آنالیز کردیم چون نمی‌دانستیم کدام از این تیم‌ها حریف ما می‌شوند. تیمی که الوحده اردن را می‌برد تیم بسیار قابل احترامی است. ما ورای فوتبال لیگ‌مان بازی می‌کنیم. تیم‌ها باید خیلی زحمت بکشند که در زیر این پرچم لبخند روی لب هواداران بیاورند.

او در مورد مصدومیت خلعتبری هم بیان کرد: دو اتفاق ناخواسته رخ داد. اول فصل رحیم زهیوی را از دست دادیم و مجبور شدیم در نیم فصل خرید مشابهی داشته باشیم که همه قسمت‌ها را پوشش بدهد. باید از خلعتبری تشکر کنم که پدیده صدرنشین را به خاطر ذوب آهن و مدیرعاملش ترک کرد. بازیکنان را توجیه کرده‌ایم که کسی که می‌خواهد نقش او را در زمین ایفا کند کار سخت و مهمی دارد. قطعاً با توجه به ریکاوری روحی که بعد از مصدومیت خلعتبری انجام دادیم و با توجه به پیام‌هایی که خلعتبری برای ما فرستاد ان‌شاءالله بازیکنان بتوانند جای او را پر کنند. این هم یک آزمایش بزرگ برای بازیکنان ما است که در نبود او از فضایی که به وجود می‌آید استفاده کنند. در کل اعتقاد دارم به لحاظ روحی و فنی به نقطه آرمانی رسیده‌ایم.

سرمربی ذوب آهن در مورد این که سرپرست الکویت از میزبانی ذوب آهن تعریف کرده است اظهار کرد: هر جای این ایران که بروید یک خصیصه به نام مهمان نوازی داریم. اصفهان پایه گردشگری است و مردم اصفهان به مهمان نوازی عادت دارند. باشگاه ذوب آهن هم همیشه روی اصول بوده است. چند وقت پیش ذوب آهن از طرف یکی از وب سایت‌ها به عنوان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران انتخاب شده بود. ما هم وقتی از تهران به فوتبال اصفهان نگاه می‌کردیم می‌دیدیم که تیم‌های این استان از لحاظ مدیریت و لجستیکی بسیار قوی هستند. تیم الکویت در بهترین زمان به این‌جا آمده است و روزهای قشنگ اصفهان را می‌بینند. نمی دانم آن‌ها می‌دانند که قبلاً در این رودخانه زاینده رود آب نبوده است؟ ولی آن‌ها به رودخانه پر از آب رسیده‌اند. من همیشه دوست دارم فوتبال فارغ از هر مسأله‌ای باشد. فوتبال باعث شادی و دوستی‌ها می‌شود و ما باید همه بحث‌ها را کنار بگذاریم. اولویت ما باید روی بازی جوانمردانه باشد.

سرمربی ذوب آهن در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران اظهار کرد: از فضای رسانه‌یی فوتبال اصفهان خیلی رضایت دارم. چون همه یک صدا پشت سر تیم‌های‌شان هستند و در روزهای سخت ابزار دست کادر فنی و باشگاه بوده‌اند. امیدوارم فردا هواداران با توجه به رایگان بودن بازی به دو دلیل وقت بگذارند و به ورزشگاه بیایند. اول این که تیم شهرشان بازی دارد و دوم این که تیم کشورشان بازی دارد. در چند بازی گذشته در اصفهان هواداران رقیب از ما بیش‌تر بوده‌اند و ما در اصفهان میهمان بوده‌ایم. امیدوارم که فردا هواداران اصفهانی به تیم‌شان کمک کنند. از باشگاه و هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه و کارخانه هم تشکر می‌کنم که تیم را حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز