خبرگزاری کار ایران

بهتاج: انتظار داشتیم داور عادلانه قضاوت کند/ داور پشت دروازه روی پنالتی اشراف کامل داشت

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۴۷

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد داور بازی با نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ایوب بهتاج در گفت‌و‌گو با سایت تراکتورسازی درباره اتفاقات دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: روز گذشته انتظار داشتیم داور مسابقه با قضاوتی عادلانه یک بازی بی‌حاشیه رقم بزند اما اتفاقات این دیدار روح پاک فوتبال را خدشه‌دار کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی افزود: متاسفانه در صحنه‌ای که علاوه بر داور مسابقه، داور پشت دروازه نیز بر صحنه اشراف کافی داشت، داور پنالتی حتمی تیم تراکتورسازی را اعلام نکرد تا همگان شاهد تضییع حق تیم تراکتورسازی باشند.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه تراکتورسازی با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این موضوع معترض شد و با توجه به تعطیلی امروز، اعتراض رسمی خود را فردا به سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال خواهیم کرد.

بهتاج تصریح کرد: ما خواهان رعایت انصاف هستیم و می‌خواهیم در فوتبال پاک حقی از کسی ضایع نشود. هیچ‌وقت بیشتر از حق خود را نخواستیم ولی در مقابل تضییع حقوق باشگاه  سکوت نخواهیم کرد و تا آخرین لحظه پیگیر احقاق حق خود خواهیم بود چرا که اعتقاد داریم جایگاه کنونی تیم تراکتورسازی با توجه به اشتباهات داوری طول فصل با جایگاه حقیقی تیم در جدول رقابت های لیگ برتر فاصله دارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز