خبرگزاری کار ایران

علی دشتی: جای خالی ترابی را با کار تیمی پر می‌کنیم/ حریف هندی را دست کم نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۶۲۹

وینگر سایپا در مورد رویارویی با مینروا هند صحبت کرد.

علی دشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا اظهار داشت: تمرینات خوب و منظمی برگزار می‌کنیم و آمادگی بالایی داریم تا به عنوان نماینده ایران به رقابت‌های آسیایی برویم و امیدوارم بتوانیم از سهمیه ایران دفاع کنیم و به مرحله گروهی راه پیدا کنیم.

وی در مورد کیفیت حریف هندی سایپا گفت: آنالیز دقیقی از حریف انجام شده و کادرفنی نقاط ضعف و قوت آنها را به ما نشان دادند و روی آن تمرین می‌کنیم. تیمی که به پلی آف رقابت‌های آسیایی آمده حتماً تیم خوبی است و اگر قرار باشد حریف هندی را دست کم بگیریم دچار مشکل می‌شویم.

وینگر سایپا در مورد شرایط مالی باشگاه عنوان کرد: شرایط اقتصادی در همه تیم ها خوب نیست و فقط 3-4 تیم هستند که اوضاع خوبی دارند. ما هم تا الان 40 درصد گرفتیم و فکر می‌کنم بعد از بازی با مینروا 10 درصد دیگر هم دریافتی داشته باشیم. مشکل خاصی نیست.

دشتی در مورد اینکه سایپا با رفتن ترابی نتوانسته بازیکن مناسبی جایگزین کند گفت: ترابی از بهترین بازیکنان ایران است و زحمات زیادی در این سال‌ها برای تیم کشید ولی قرار نیست با رفتن او یک نفر جایش را پر کند و با کار تیمی جایش را پر خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا برای حریف هندی گلی کنار گذاشته یا نه، عنوان کرد: خیلی دوست دارم گل بزنم ولی از گلزنی من مهم‌تر این است که تیم نتیجه بگیرد و پیروز شود. امیدوارم به نتیجه دلخواه برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز