خبرگزاری کار ایران

قرارداد مهاجم اینتر حاشیه ساز شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۵۹۶

اسپالتی معتقد است موضوع قرارداد ایکاردی روی ذهن و بازی او در زمین مسابقه تاثیر منفی داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از بلچر ریپورت، لوئینو اسپالتی سرمربی اینتر میلان، از باشگاه خواسته تا مشکل قراردادی مهاجم تیم مورو ایکاردی را حل کند اسپالتی معتقد است این مشکل، فرم بازی مهاجمش در زمین مسابقه تحت تأثیر حواس پرتی از این موضوع قرار دارد. 

بعد از برگزاری بازی پارما که اینتر موفق به پیروزی یک بر صفر شد و ایکاردی در گلزنی ناکام ماند هفت مسابقه بدون گلزنی را پشت سر گذاشته است. مهاجم اینتری پس از بازی اودینزه موفق به گلزنی نشده است.

اسپالتی در این باره ادامه می دهد: "عملکرد ماریو به روشنی تحت تاثیر موضوع قرارداد قرار دارد. او باید خودش را از صحبت های پیرامون این قضیه آزاد کند. مدیران توافق کردند که درباره قرارداد صحبت کنند، بنابراین اکنون باید به آنجا بروند و نتیجه بگیرند."

ایکاردی در این فصل در 20 مسابقه به میدان رفته که هیجده بازی از ابتدا در زمین بازی بوده و اینتر در یازده مسابقه اخیر خود تنها دو مرتبه بیش از یک  گل زده است.

قرارداد فعلی مهاجم اینتر قرارداد  تا ژوئن سال 2021 به پایان می رسد، اما به نظر می رسد دو طرف پیشرفت کمی در زمینه تمدید قراردارد دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز