خبرگزاری کار ایران

سبقت لئو مسی از کریس رونالدو

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۴۱۵

سایت فوربس در آخرین بررسی‌های خود به معرفی پردرآمدترین ستارگان دنیای فوتبال پرداخته و این بار در صدر این فهرست یک نام جدید به جای کریس رونالدو دیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، دنیای فوتبال در مستطیل سبز خلاصه نمی‌شود و کوچکترین جزییات و حواشی هم می‌تواند در این دنیای مهیج برای خیلی‌ها جالب باشد. یکی از این جزییات زندگی لاکچری ستارگان دنیای فوتبال و مشخصا میزان درآمد آن‌هاست؛ سوژه‌ای که همیشه مورد توجه سایت فوربس بوده و در سال چندین بار در این سایت به این سوژه پرداخته می‌شود. سایت فوربس در آخرین بررسی‌های خود به معرفی پردرآمدترین ستارگان دنیای فوتبال پرداخته و این بار در صدر این فهرست یک نام جدید به جای کریس رونالدو دیده می‌شود.

 مسی جای رونالدو

در آخرین بررسی صورت گرفته درباره حقوق ماهانه ستاره‌های فوتبال جهان لیونل مسی با دستمزد ماهانه 7.3 میلیون پوند بالاتر از رونالدو در رتبه اول قرار دارد. این در حالی است که در آخرین ماه از سال 2018 میلادی این کریس رونالدو بود که در صدر این فهرست قرار داشت اما گویا جدایی از رئال تا حدود زیادی روی درآمد این بازیکن تاثیرگذار بوده است. بر اساس گزارش فوربس، کریس رونالدو، ستاره پرتغالی یووه با 4.1 میلیون پوند در ماه در جایگاه دوم دیده می‌شود. اختلاف 3 میلیون پوندی رونالدو با مسی در کسب درآمد ماهانه تغییری است که به تازگی رخ داده و به نظر می‌رسد رونالدو در یوونتوس کمتر مورد توجه اسپانسرها قرار می‌گیرد.

 صعود گریزمان

درخشش در جام‌جهانی و اتلتیکومادرید باعث شده تا آنتوان گریزمان این روزها به یکی از پردرآمدترین ستارگان دنیای فوتبال تبدیل شود. آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی روخی بلانکو با 2.9 میلیون پوند در لیست جدید با عبور از دیگر رقبا به رتبه سوم صعود کرده است. این در حالی است که پیش از این نیمار این جایگاه را در اختیار داشت. گرچه نیمار با مبلغ 222 میلیون یورو با چاشنی رکوردشکنی از بارسلون راهی پاریس شد اما در بخش دستمزد ماهانه با 2.7 میلیون پوند چهارم است.

 یک بارسایی دیگر

دیگر ستاره بارسا که دستمزد نجومی ماهانه دریافت می‌کند، سوارس مهاجم اروگوئه‌ای است که با 2.5 میلیون پوند دریافتی پنجمین بازیکن پردرآمد دنیا محسوب می‌شود. در حالی که تا رتبه پنجم خبری از ستاره‌های رئال دیده نمی‌شود، گرت بیل ستاره ولزی قوهای سپید با 2.2 میلیون پوند در جایگاه ششم لیست پردرآمد‌ها حضور دارد.

 2 نام جدید

در بین رتبه‌های هفتم تا دهم لیست پردرآمدترین‌های دنیای فوتبال به 2 نام جدید برمی‌خوریم. حضور کوتینیو و امباپه به لیست 10 بازیکن پردرآمد دنیای فوتبال از نکات این جدول جدید است. کوتینیو با 2 میلیون پوند در این جدول رتبه هفتم را به خود اختصاص داده و امباپه ستاره جوان پاری‌سن‌ژرمن نیز بعد از الکسیس سانچس در رتبه نهم این لیست قرار دارد. دهمین ستاره پردرآمد دنیای فوتبال نیز مسوت اوزیلی است که البته این روزها با اوج خود فاصله زیادی دارد و احتمالا در لیست بعدی فوربس جایی بین 10 ستاره پردرآمد دنیای فوتبال نخواهد داشت.

 ولخرجی در بارسلون و پاریس

حضور 3 بازیکن از بارسا، 2 بازیکن از سن‌ژرمن و تنها یک بازیکن از رئال از دیگر نکات مهم 10 بازیکن اول پردرآمد دنیاست که نشان از ولخرجی بارسا و تیم پاریسی دارد. حضور یک بازیکن از رئال نشان از تغییر رویکرد رئالی‌ها در چند سال گذشته در امر قرارداد‌ها دارد. همچنین سانچز و اوزیل تنها بازیکن شاغل در لیگ جزیره هستند که درآمدی بالا دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز