خبرگزاری کار ایران

کیانی: سپاهان محکوم به برد است / جریمه ما محرومیت هواداران نباشد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۳۹۴

کاپیتان تیم سپاهان معتقد است سپاهان محکوم به شکست است و بدون هواداران کارمان سخت تر شد.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی پس از پیروزی۳ بر صفر مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم در دور برگشت بازی‌ها از دور رفت سخت‌تر است. علی کریمی هم سپیدرود را دچار تغییر و تحول کرده اما ما محکوم به برد بودیم. بدون هواداران‌مان می‌دانستیم بازی سختی داریم. 

وی افزود: با صحبت‌های کادر فنی و تمرکز خوبی که بازیکنان ما از دقیقه یک داشتند خوب بازی کردیم و سه گل زدیم. خدا را شکر که به صدر برگشتیم ان‌شاءالله تا آخر فصل هم این صدرنشینی ادامه داشته باشد.

کیانی در مورد اینکه پرسپولیس پس از شکست امروز مقابل فولاد به فدراسیون فوتبال و سپاهان حمله کرد، گفت: آنها شکست خورده‌اند چه ربطی به ما دارد. هر تیمی که سزاوار است و حقش است ان‌شاءالله قهرمان شود. 

وی در مورد غیبت هواداران سپاهان گفت: سخت بود. دوست داشتیم مقابل هواداران بازی کنیم امیدوارم دیگر مسائلی پیش  نیاید که هواداران ما محروم شوند. فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد. فدراسیون فوتبال نه فقط سپاهان که هیچ تیمی را از داشتن تماشاگران محروم نکند. فوتبال بدون هوادار لذتی ندارد جریمه بکنند اما غیبت هواداران زیبایی فوتبال را می‌گیرد. ولی خدا را شکر که بردیم و این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز