خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ برتر؛

فولاد 2 - پرسپولیس یک/ شکست پرسپولیس به دست امپراتور

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۶۹

سرخپوشان تهران و اهواز در ورزشگاه غذیر به مصاف هم رفتند که میزبان به برتری 2 بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از دیدارهای حساس هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر تقابل فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس است که از ساعت 15:15 امروز برگزار شد و به دلیل مسائل پیش از شروع بازی در حالیکه صحبت از لغو دیدار بود، با یک ربع تاخیر اغاز شد.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که به 3 امتیاز بازی نیاز مبرم دارند، فولاد با افشین قطبی به دنبال اولین 3 امتیاز خانگی و بهبود اوضاعش در جدول بود و پرسپولیس هم که صدر جدول را از سپاهان پس گرفته نمی‌خواست جایگاهش را از دست بدهد.

این دیدار با برتری 2 بر یک فولاد به پایان رسید.

 

ترکیب فولاد:

ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی،‌ حسین بیت‌سعید، مهدی زبیدی(رافائل مسی 62)، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، سیامک کوروشی، عارف غلامی (بابک مرادی 89) و رضا میرزایی​ (آرش افشین 82)

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد نادری، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی (امید عالیشاه 73)، سیامک نعمتی(ماریو بودیمیر 57)، سروش رفیعی(بشار رسن 67) و علی علیپور.​

 

داور:رضا کرمانشاهی

کمک ها: محمدرضا منصوری و حمید سبحانی

کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان و رضا تارخ

داور چهارم: فرزاد بهرامی

ناظر: علیرضا یزدانی

 

گل: مهدی زبیدی (24) و لوسیانو پریرا (2+45 پنالتی) برای فولاد و کمال کامیابی‌نیا (85) برای پرسپولیس

کارت زرد: میثم دورقی (فولاد)، فرزاد جعفری (فولاد)، علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)، احمد نوراللهی (پرسپولیس)، پرییرا (فولاد)، رضا میرزایی(فولاد) ، بشار رسن (پرسپولیس)

کارت قرمز: ابراهیم میرزاپور (مربی گلرهای فولاد)

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 88: ارسال از احمد نوراللهی فرصت خوبی در اختیار عالیشاه قرار داد تا بازی را به تساوی بکشاند ولی ضربه او بی‌دقت بود.

دقیقه 85 (فولاد یک - پرسپولیس صفر/ لوسیانو پریرا): ارسال شیری از سمت راست روی دروازه فولاد با اشتباه مدافعان از آنها رد شد و مقابل دروازه به کامیابی‌نیا رسید و ضربه سر این بازیکن وارد دروازه شد.

دقیقه 74: حرکت تیمی بازیکنان پرسپولیس توپ را در اختیار احمد نوراللهی قرار داد ولی ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در این صحنه که داور افساید اعلام کرده بود، ابراهیم میرزاپور، مربی گلرهای فولاد عقیده داشت نوراللهی باید کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود ولی داور خود میرزاپور را از کنار زمین اخراج کرد.

دقیقه 65: در شلوغی محوطه جریمه توپ خوبی زیر پای کامیابی‌نیا قرار گرفت ولی ضربه او آرام بود و سالاری به راحتی آن را مهار کرد

دقیقه 63: بیت سعید در موقعیتی مناسب ضربه ای به سمت دروازه پرسپولیس زد که بیرانودن این توپ را مال خود کرد.

دقیقه 59: همکاری تیمی خوب پرسپولیسی‌ها در محوطه جریمه فرصت تک به تک در اختیار نوراللهی قرار داد ولی این بازیکن با بی‌دقتی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 53: ارسال شیری از روی نقطه کرنر با ضربه سر احمد نوراللهی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 49: حرکت ترابی از سمت راست روی دروازه فولاد با ارسال او روی دروازه همراه شد ولی سالاری با جایگری خوب توپ را گرفت.

---

دقیقه 2+45 (فولاد یک - پرسپولیس صفر/ لوسیانو پریرا): مهاجم فولاد خوزستان پشت ضربه پنالتی ایستاد و با فرید دادن بیرانوند دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 1+45: استارت میرزایی در محوطه جریمه پرسپولیس با خطای محمد نادری همراه شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 44: احمد نوراللهی روی یک کار تیمی در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شوتزنی شد ولی ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 40: مهدی ترابی روی نفوذ خود فرصت خوبی برای ارسال روی دروازه فولاد داشت ولی ضربه او بی دقت بود و به بیرون رفت.

دقیقه 33: رضا میرزایی روی یک ضربه خوب دروازه پرسپولیس را تهدید کرد ولی واکنش به موقع بیرانوند و سیو فوق‌العاده او دروازه این تیم را نجات داد.

دقیقه 28: ضد حمله پرسپولیس روی دروازه فولاد توپ را در گوشه خط عرضی زمین به علیپور رساند ولی ارسال او روی دروازه ضعیف بود و سالاری توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 24 (فولاد یک - پرسپولیس صفر/ مهدی زبیدی) (ویدئو گل): کرنر ارسالی از سمت چپ روی دروازه پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه با خروج اشتباه بیرانوند همراه بود. ضربه بازیکنان فولاد در یک مرحله برگشت داده شد ولی در ریباند زبیدی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 23: لوسیانو پریرا در محوطه جریمه پرسپولیس موقعیت خوبی داشت که ضربه اش با تکل دیدنی سیدجلال حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 15: احمد نوراللهی با یک شوت دروازه فولاد را تهدید کرد ولی ضربه‌اش جایی در چهارچوب نداشت.

دقیقه 11: ضربه مهدی ترابی چسبیده به محوطه جریمه به سمت دروازه فولاد موقعیت خطرناکی ایجاد کرد ولی سالاری توپ را مال خود کرد.

دقیقه 9: مهدی زبیدی از روی نقطه کرنر ارسال خوبی داشت که با ضربه سر آغاسی همراه شد اما این توپ به در چهارچوب نبود.

دقیقه 3: ارسال بلند گلر فولاد به زمین پرسپولیس ضد حمله روی دروازه سرخپوشان تهرانی ایجاد کرد ولی پاس زبیدی به میرزایی در شرایط آفساید به دست او رسید و گل زودهنگام این بازیکن که به تور دروازه بیرانوند چسبید مردود اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز