خبرگزاری کار ایران

کواچ: بایرن سزاوار برد بود / در دقایق دشوار می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۱۳۳

سرمربی کروات بایرن مونیخ بعد از برتری مقابل شالکه از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، نیکو کواچ پس از برتری 3 بریک تیمش مقابل شالکه در هفته بیست و یکم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان از عملکرد شاگردان خود ابراز رضایت کرد. سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در این باره گفت: ما در نیمه اول عالی ظاهر شدیم. در نیمه دوم هم سعی داشتیم بازی را تحت سلطه خودمان درآوریم که فکر می‌کنم تا حد زیادی در انجام این کار موفق ظاهر شدیم. لایق پیروزی نشان دادیم چون می‌دانستیم چگونه در دقایق دشوار، روند بازی را به سود خودمان عوض کنیم.

او ادامه داد: شالکه بازی قابل قبولی انجام داد. تدسکو تیم خوبی ساخته اما ما در اوج بودیم و به رقیب اجازه خودنمایی ندادیم.کم‌ کردن فاصله با دورتموند، علاوه بر لذت، استرس هم دارد. حالا باید تا حد امکان کمتر امتیاز از دست بدهیم.

کوواچ در مورد اینکه آیا عملکرد امروز تیم برای تقابل با لیورپول کافی خواهد بود: هر بازی متفاوت است، و این مسئله به ما، لیورپول و سایر تیم مربوط میشود. بعض اوقات، اتفاقاتی رخ میدهند که انتظار وقوع آنها در آن روز را ندارید. ما بازی های زیادی از آنها دیدیم و می‌دانستیم چه چیزی انتظارمان را می‌کشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز