خبرگزاری کار ایران

بازگشت فوتبالی‌ها به پرسپولیس

مصطفوی، ذوالفقارنسب و کاشانی در هیات مدیره

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۱۰۴

تکلیف هیات مدیره باشگاه پرسولیس هنوز مشخص نشده و مسوولان وزارت ورزش اعلام کرده‌اند که در روزهای آخر بهمن ماه اعضای هیات مدیره این باشگاه را معرفی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، تکلیف هیات مدیره باشگاه پرسولیس هنوز مشخص نشده و مسوولان وزارت ورزش اعلام کرده‌اند که در روزهای آخر بهمن ماه اعضای هیات مدیره این باشگاه را معرفی می‌کنند.

در حالی که نام اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال چندی پیش اعلام شد، مسوولان وزارت ورزش هنوز در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده‌اند. آنها که هر بار اعلام می‌کنند به زودی هیات مدیره پرسپولیس را معرفی می‌کنند در آخرین نوبت نیز موفق به معرفی اعضای هیات مدیره پرسپولیس نشدند و این موضوع را به تعویق انداختند.

اینکه مسوولان وزارت ورزش هنوز موفق به انتخاب نفرات نهایی هیات مدیره پرسپولیس نشده‌اند، موضوع مشخص و روشنی است اما نکته مهم این است که طبق شنیده‌ها چند چهره پرسپولیسی و باسابقه، حضورشان در هیات مدیره پرسپولیس قطعی به نظر می‌رسد.

هرچند که در تمام این مدت چیز خاصی از جعفر کاشانی به عنوان رییس هیات مدیره پرسپولیس ندیده‌ایم ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا جعفرخان بار دیگر روی صندلی ریاست هیات مدیره پرسپولیس خواهد نشست تا عملا در این مورد تغییر و رشد خاصی در این خصوص شاهد نباشیم.

بیژن ذوالفقارنسب گزینه دیگری است که حضورش در هیات مدیره پرسپولیس محتمل به نظر می‌رسد. ذوالفقارنسب که جزو گزینه‌های موردنظر و محبوب وزارتی‌ها محسوب می‌شود، از مدت‌ها پیش نامش برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس مطرح است  و طبق شنیده‌ها در حال حاضر نیز ذوالفقارنسب جزو گزینه‌های اصلی برای حضور در هیات مدیره سرخ‌ها می‌آید.

مسوولان وزارت ورزش که به دنبال حضور افراد باتجربه و فوتبالی در هیات مدیره این باشگاه هستند، برای تشکیل هیات مدیره جدید سرخ‌ها به سراغ گزینه فوتبالی و کاربلدی مثل داریوش مصطفوی رفته‌اند. رییس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان که سابقه مدیرعاملی در باشگاه پرسپولیس را نیز دارد، حالا جزو گزینه‌های مورد علاقه و دانه‌درشت وزارتی‌ها محسوب می‌شود و آنها امیدوارند تا با انتخاب مصطفوی وزن مدیریتی و تجربه باشگاه بالاتر برود.

می‌گویند حبیب کاشانی هم جزو گزینه‌های موردنظر وزارت ورزش برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس است. این درست که کاشانی سال‌ها مدیرعامل پرسپولیس بوده ولی وزارتی‌ها معتقدند که او جدا از بحث مدیریتی، ارتباط‌های بسیار خوبی دارد و حتی می‌تواند در بحث جذب اسپانسر نیز کمک‌هایی را به باشگاه پرسپولیس بکند.

یکی از مهم‌ترین مباحث در مورد وضعیت مدیریتی پرسپولیس ماجرای مدیرعاملی این باشگاه است. جدا از گمانه‌زنی‌هایی که در مورد اعضای هیات مدیره پرسپولیس می‌شود، بحث مدیرعاملی نیز سوژه بزرگ پرسپولیسی‌هاست. روزی که ایرج عرب به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس معرفی شد، قرار به این بود که او به صورت موقت مدیریت پرسپولیس را برعهده داشته باشد ولی طبق شنیده‌ها وزارت ورزش هنوز برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس به نتیجه‌ای نرسیده و با توجه به مشخص نشدن گزینه موردنظر، بعضی‌ها بر این باورند که ایرج عرب این شانس را دارد تا به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. هرچند که بعضی از پیشکسوت‌های پرسپولیس مخالف حضور عرب در این باشگاه هستند ولی طبق شنیده‌ها وزارت هنوز گزینه مناسبی را برای جانشینی عرب پیدا نکرده است.

نکته قابل توجه دیگر در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس است که می‌شنویم پس از معرفی هیات مدیره جدید این باشگاه، افشین پیروانی نیز به عنوان مدیر تیم پرسپولیس به این باشگاه بازخواهد گشت. پیروانی که در طول این مدت جلسه‌هایی را با عرب، برانکو و حتی وزارتی‌ها داشته، همچنان گزینه موردنظر و باتجربه سرخ‌ها محسوب می‌شود و جالب اینکه اعضای جدید و احتمالی هیات مدیره پرسپولیس نیز نظر مساعدی در مورد او دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز