خبرگزاری کار ایران

بازگشت به اهواز؛ خاطرات تلخ و شیرین شماره هفت در غدیر

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۰۶۴

شماره هفت پرسپولیس باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم‌های پرسپولیس و فولاد از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت که شاید یکی از مهمترین نکات این مسابقه تقابل سروش رفیعی با تیم سابق خود باشد که می‌تواند به جذابیت دو چندان این بازی کمک کند.

سروش رفیعی دو دوره متفاوت در تیم فولاد خوزستان داشته است که دوره اول شیرین و به یاد ماندنی است اما دوره دوم پر فراز و نشیب و تلخ. این بازیکن شیرازی که در تیم‌های پایه‌ای فولاد رشد کرد و به تیم اصلی رسید با تکنیک چشم‌نواز خود خیلی زود توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد و تبدیل به بازیکن ثابت تیم فولادخوزستان شود. رفیعی در دوره اول حضور خود در فولاد توانست قهرمانی لیگ برتر را با این تیم تجربه کند و همچنین بازی‌های خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا با این تیم به انجام برساند.

رفیعی پس از مدت‌ها حضور در فولاد خوزستان برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی تبریز رفت و دو سال در این تیم باز ی کرد و پس از اتمام دوران خدمت خود به پرسپولیس پیوست تا به تیم مورد علاقه دوران کودکی خود برسد و درخشش خود با پیراهن این تیم را آغاز کند. درخششی که خیلی زود به پایان رسید چرا که وی بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس به لیگ قطر کوچ کرد و بعد از یکسال دوباره به پرسپولیس بازگشت اما به دلیل محرومیت این تیم از جذب بازیکن مجبور شد فوتبال خود را برای نیم فصل اول در تیم دیگری دنبال کند و چه تیمی برای او بهتر از فولاد.

این انتقال به ظاهر خوب می‌آمد اما هر چه از زمان انعقاد قرارداد گذشت شرایط برای رفیعی در فولاد سخت شد و وی پس از نیمکت نشینی وسکونشینی دچار مصدومیت شد و نتوانست آن طور که باید و شاید برای این تیم بدرخشد. پس از مصدومیت رفیعی بحث و جدل‌های فراوانی میان او و مدیران وقت باشگاه فولاد رخ داد که منجر به فسخ قرارداد وی با فولاد شد تا او دوباره به تهران  بازگشته تا با پرسپولیس تمرین کند و از فرم مطلوب بدنی خارج نشود.

حال دوباره رفیعی به اهواز و به ورزشگاه غدیر بازگشته تا مقابل فولاد قرار بگیرد و باید منتظر ماند و دید که آیا وی می‌تواند درخشش خود با پیراهن پرسپولیس را آغاز کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز