خبرگزاری کار ایران

عرب: چاره‌ای جز آزاد کردن گادوین منشا نداشتیم/ نمی‌دانم اسپانسر چقدر به استقلال داده است

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۹۰۸

سرپرست پرسپولیس در مورد اوضاع این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ایرج عرب در خصوص عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار داشت: ما فهرستی که برانکو برای نقل و انتقالات زمستانی به ما داده بودند را کاملاً اجرایی کردیم و در کنار آن اردوی خوبی در قطر داشتیم و با توجه به هزینه سنگینی که روی دستمان گذاشت فکر می‌کنم با وجود بازی‌های زیادی که در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان در پیش داریم لازم بود و برانکو هم خیلی از این آماده‌سازی رضایت داشت. در کل ما در فرصت تعطیلات هر آنچه برانکو گفته بود انجام دادیم و حتی چند روز قبل من به ایشان گفتم اگر کاری باقی مانده انجام دهیم ولی گفت زیپ نقل و انتقالات برای ما بسته است و دیگر نیازی به تغییرات نداریم.

وی در مورد زمان معرفی اعضای هیات مدیره پرسپولیس و مشخص شدن مدیرعامل باشگاه گفت: زمانش را آقای وزیر فرموده بودند تا آخر هفته ولی به دلیل خوردن به تعطیلات و سفرها فرصت نشد سر موعد انجام شود و فکر می‌کنم ظرف 4-3 روز آینده انجام می‌شود. در مورد بحث مدیرعاملی هم من اطلاعی ندارم و خود وزیر تصمیم گیرنده است.

سرپرست پرسپولیس در مورد دریافت پاداش لیگ قهرمانان آسیا گفت: پاداش‌ها یک جریان سختی داشت و در گرفتنش مشکل داشتیم. بحث تحریم‌ها باعث شده بود برای دریافت پول به مشکل بخوریم. ابتدا برای مدتی به صورت نقدی پرداخت می‌کردند و در هر سفر نفری 150 هزار دلار پرداخت می‌شد که 3 نفر این پول را دریافت می‌کردند و بعد از آن گفتند ماهی 300 هزار دلار که آن را هم قطع کردند و گفتند حساب ارزی معرفی کنید که آن هم میسر نشد. در نهایت منجر به این شد که گفتند پول را در اختیار سفارت قرار می‌دهیم و شما از این طریق دریافت کنید که ما از سفارت روزی 500 هزار رینگت مالزی یعنی حدود 1 میلیارد تومان دریافت کردیم. این هم مدتی طول کشید چرا که در پایان روز اداری تعطیلات ما و آنها تداخل پیدا کرد و بعد از آن هم اتفاقات دیگری افتاد که در نهایت چند روز قبل بخش آخر این پول را گرفتیم. این پول هم از پیش هزینه شده است و صرف هزینه‌های جاری باشگاه و بازیکنان و نقل و انتقالات و بدهی‌ها و مسائلی از این دست شده است.

عرب در ادامه افزود: ما مشکلات مالی زیادی داشتیم که برخی از آنها از محل پاداش لیگ قهرمانان جبران شد چرا که ما ریالی از سمت وزارت ورزش و دولت دریافت نمی‌کنیم و ممنوعیت از سوی مجلس در این مورد وجود دارد.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود اسپانسر مشترک سرخابی‌ها به استقلال مبلغ بیشتری پرداخت کرده، گفت: ما با اسپانسر یک قرارداد داریم که کمیته اسپانسرینگ ما آن را بررسی می‌کند و طبق قرارداد عمل می‌کنیم و جلو می‌رویم. اگر اختلافی در مورد پرداختی‌ها وجود داشته باشد با گفتگو آن را برطرف خواهیم کرد ولی اینکه به استقلال پول بیشتری پرداخت شده است را نمی‌دانم چرا که از پرداخت اسپانسر به استقلال اطلاعای ندارم.

سرپرست پرسپولیس در پایان با اشاره به جدایی منشا و انتقاداتی که در این مورد صورت گرفته است عنوان کرد: موضوع اصلی در مورد منشا این است که باید جدا می‌شد یا نه. برانکو منشا را در فهرست مازاد قرار داده بود و من از او خواستم حفظش کنیم ولی گفت اگر بماند به او بازی نمی‌دهم. گفتم حداقل در اردوی قطر او را با خودمان ببریم که باز هم قبول نکرد. در این شرایط ما دیدیدم با توجه به قرارداد سنگینی که این بازیکن دارد اگر بماند و قرار باشد بازی نکند هزینه سنگینی روی دست باشگاه می‌گذارد. وقتی قصد فروش او را داشتیم هیچ پیشنهاد جدی برایش نرسید و ما دیگر چاره ای نداشتیم که یا یک نیم فصل او را روی نیمکت بنشانیم و بدهی سنگینی روی دست باشگاه بماند و یا توافقی او را آزاد کنیم. وقتی هم بازیکن آزاد می‌شود خودش می‌داند که باید به کدام تیم برود و دیگر دست ما نیست. خواهشی که دارم این است که شرایط تیم را به خاطر یک انتقال به هم نریزند چرا که پرسپولیس اوضاع خوبی دارد و به گفته برانکو اهداف نقل و انتقالاتی فراهم شده است و نتایج خوبی هم گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز