خبرگزاری کار ایران

ساری: من پدر فوتبالی هیگواین هستم

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۸۷۴

ساری پس از درخشش هیگواین در مقابل هادرسفیلد به آینده این مهاجم در جمع آبی‌پوشان لندنی امیدوار است.

به گزارش ایلنا، مائوریتسو ساری خود را "پدر فوتبالی"  گونزالو هیگواین توصیف کرده است، زیرا او در مورد توانایی او در گرفتن بهترین نتیجه وکارآیی آگاه است.

با دبل هیگواین در پیروزی 5 بر صفر هفته گذشته در شهر هادرسفیلد، با احتساب حصور هیگواین در ناپولی این بازیکن تحت هدایت ساری در 37 بازی موفق به زدن 37 گل شده است.

چلسی در ماه ژانویه هیگواین را به صورتی قرضی به خدمت گرفت و با پرداخت 41 میلیون دلار در آخر فصل می‌تواند این قرار دادر را دائمی کند.

پس از درخشش هیگواین در بازی با هادرسفیلد ساری به خبرنگاران گفت: من امیدوارم هستم، من پدر فوتبالی گونزالو هستم و او برای فوتبال مدنظر من مناسب است . من اول از همه به اعتماد به نفس نیاز دارم،  من رابطه خوبی با کادر فنی و بازیکنان دارم. هازارد اغلب توپ را به هیگواین می‌رساند و او به خوبی قدر موقعیت‌ها را می‌دانست و من فکر می‌کنم او برای ما مهم خواهد بود.

 هیگواین با هدایت ساری رکورد گلزنی در یک فصل سری‌آ را با زدن 36 گل در 35 بازی در فصل 2014/15 شکست که سارى پس از پایان فصل گفت که هیگواین باید توپ طلا را برنده شود.

ساری تیم خود را برای دیدار با منچستر سیتی در روز یکشنبه آماده می کند تا در برابر دوست خود پپ گواردیولا قرار گیرد. این دو مربی از یک فلسفه در فوتبال پیروی می‌کنند و تابستان گذشته را نیز با هم در کنار آریو ساچی به سر بردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز