خبرگزاری کار ایران

سولسشر مردی برای تمام فصول شیاطین سرخ

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۸۷۳

چالش‌های مربی جوان شیاطین سرخ در حالی آغاز می‌شود که او به طور کامل از بازیکنانش راضی می باشد.

به گزارش ایلنا، با وجود اینکه مدیر باشگاه منچستر یونایتد اصرار به خرید بازیکن جدید دارد اما سولسشر گفته است نیازی به خرید بازیکن و ستاره‌ ندارد. آن هم بر خلاف مورینیو که در بازار نقل و انتقالات از سران منچستر یونایتد راضی نبود.

اما با این حال، سولسشر موفق به کسب 9 پیروزی  در 10 بازی خود شده است.

 سرپرست باشگاه اذعان کرده است که تمرکز او فراتر از بازی روز شنبه به فولهام است، زیرا به نظر می رسد او برای آماده سازی تیم، خود را برای یک ماه آینده که مسابقات بزرگی پیش رو دارد آماده کرده است.

سولسشر می گوید که می‌داند که باید چه ترکیب و بازیکنانی را مقابل چلسی، پاریس سن ژرمن و لیورپول در میدان قرار دهد.

یونایتد در روز شنبه مقابل فولام در حالی قرار می‌گیرد که در صورت پیروزی مقابل این تیم می‌تواند خود را برای نخستین بار در این فصل لیگ برتر به مقام چهارم برساند، این  در حالی است که این تیم در روز سه‌شنبه در دیداری حساس در ورزشگاه اولدترافورد از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاریس سن ژرمن خواهد رفت.

و در حالی که سرپرست باشگاه می‌گوید که بازیکنانش باید در یک زمان بر روی یک بازی تمرکز کنند، من اعتراف می‌کنم که بازی‌های سخت و دشواری  در انتظار ماست اما من می‌خواهم تا بهترین و اماده ترین بازیکنان ما در ترکیب قرار گیرند.

سولسشر گفته است: من برای تمامی روزهای پیش رو برنامه ریزی کرده‌ام اما آمادگی بازیکنانم و مصدومیت آنان نیز حائز اهمیت است ، اگر در بازی با فولام به نتیجه لازم نرسیم همه چیز برایمان تغییر خواهد کرد و من باید تصمیم دیگری بگیرم . من برای بازی پاریس ژرمن،چلسی و لیورپول برنامه ریزی کرده‌ام اما اکنون ما فولام را در پیشرو داریم و تمرکز من اکنون برای این بازی است و بازیکنان فقط باید روی بازی با فولام تمرکز کنند چون این شخصیت آشکار کننده است و در بازی های بزرگ بدون هیچ مشکلی از خود مراقبت خواهند کرد.

سولسشر مردی برای تمام فصول شیاطین سرخ

سولسشر اضافه می کند: اگر به بازیکنان نگاه کنید، آنها جوان هستند و پیشرفت زیادی داشته اند، اما ما نیاز به برخی از بازیکنان با تجربه داریم که در رقابت‌ها باقی بمانیم و بجنگبم و در نتیجه به قهرمانی برسیم. اکنون نوبت پوگبا و لینگارد است آنها در آن جایگاه هستند، جایی که ما انتظار داریم آنها این مسئولیت را بپذیرند و نه فقط مث یک پسر جوان که در اطراف حرکت می کنند. من بسیار با اعتماد به نفس هستم، آنها به من نشان داده‌اند که آنها شخصیت رهبری را دارند و کیفیت آنها بهبود می یابد. این چیزی است که ما باید در مورد آن فکر کنیم که چگونه ما بهبود می یابیم.

شیاطین سرخ پس از بازی با فولهام در اولدترافورد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریس قرار می‌گیرند و در 18 فوریه در استمفوردبریج در جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی می‌روند و در نهایت در 24 فوریه به مصاف لیورپول خواهند رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز