خبرگزاری کار ایران

با عبور از رونالدو،

مسی پر درآمدترین فوتبالیست جهان شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۸۰۹

ستاره ارژانتینی بارسلونا بیشترین درآمد را در دنیای فوتبال دارد.

به گزارش ایلنا، نشریه فرانسوی اکیپ توانسته حقوق 10 بازیکن پردرآمد جهان را به صورت ماهیانه و پیش از اخذ مالیات فاش کند. در بین این 10 بازیکن، 5 بازیکن در اسپانیا حضور دارند، دو نفر در فرانسه و انگلیس و یک بازیکن در ایتالیا توپ می‌زند.

بازیکنان دنیا درآمدهای بسیار بالایی دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست ولی حقوق مسی حتی با استاندارهای دنیای فوتبال نیز بسیار بالا محسوب می‌شود. مهاجم بارسا قراردادش را در سال 2017 تمدید کرده و با شکست دادن رونالدو، صدرنشین بازیکنان پردرآمد است. او پیش از کسر مالیات، ماهیانه 7.1 میلیون پوند از بارسلونا حقوق می‌گیرد. پس از او، رونالدو با 4.1 میلیون پوند در رده دوم قرار دارد که اختلاف او با مسی غیرقابل چشم پوشی است.

نفر سوم در این فهرست، آنتوان گریزمان از اتلتیکو است که 2.9 میلیون پوند در ماه حقوق می‌گیرد. او در قرارداد جدیدش که پیش از جام جهانی امضا کرد، به چنین حقوقی دست یافته است. پس از گریزمان، نیمار از پاری سن ژرمن در رده چهارم قرار دارد و ماهیانه 2.7 میلیون پوند حقوق دریافت می‌کند و لوئیس سوارز با 2.5 در رده پنجم پردرآمدترین بازیکنان جهان قرار دارد.

گرت بیل از رئال مادرید 2.2 میلیون پوند در ماه حقوق می‌گیرد و فیلیپه کوتینیو با 2 میلیون پوند، الکسیس سانچس با 2 میلیون پوند، کیلیان امباپه با 1.5 میلیون پوند و مسوت اوزیل با 1.4 میلیون پوند در رده های بعدی قرار گرفته اند.

رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ با 1.2 میلوین پوند در ماه، در بین 10 نفر برتر قرار نگرفته است. نشریه اکیپ همچنین بازیکنان پردرآمد لیگ فرانسه را نیز منتشر کرده و همانطور که پیش بینی می‌شود، 5 بازیکن پردرآمد این فهرست از پاری سن ژرمن هستند. نیمار و امباپه صدرنشین هستند و پس از آنها ادینسون کاوانی با 1.3 میلیون پوند، و تیاگو سیلوا و آنخل دی ماریا با 1 میلوین پوند در رده های بعدی قرار گرفته ند. نشریه فرانسوی همچنین مدعی شده که امباپه بین فصل اول و فصل دوم حضورش در پاریس، 160 هزار پوند افزایش حقوق داشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز