خبرگزاری کار ایران

ماکت کوچک جاسم کرار در استقلال را بشناسید؛ طارق همام

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۸۰۵

بعد از مصدومیتی که طارق همام در بازی تیم ملی کشورش مقابل عراق تجربه کرد، مشخص شد که او لااقل یک ماه نمی‌تواند برای تیم باشگاهی‌اش به میدان برود.

به گزارش ایلنا، کادرپزشکی باشگاه استقلال انتظار داشت که همام بلافاصله بعد از بازگشت به کشورش آنها را در جریان مصدومیت خود قرار دهد اما طارق نه تنها چنین نکرده بلکه مسوولان باشگاه استقلال را هم از وضعیت کلی خود بی‌خبر گذاشته و اکنون هیچ کس جز مدیر برنامه‌های این بازیکن نمی‌داند که او در چه وضعیتی به سر می‌برد. این رفتار دقیقا در منافات با اصول حرفه‌ای است و باشگاه استقلال که همواره در مقابل طارق سیاست مماشات و مدارا را در پیش گرفته باید هر چه زودتر درباره این بازیکن تصمیم بگیرد.

همام در هفته‌های آغازین لیگ نیز دچار یک بی‌نظمی مشابه شد و بدون اینکه باشگاه استقلال را در جریان حضور در تمرینات تیم نیروی هوایی قرار دهد، در کمال شگفتی در یک بازی تدارکاتی نیز با پیراهن این باشگاه به میدان رفت. اقدامی که بی‌شک می‌توانست مقدمات جریمه سنگین مالی برای این بازیکن را فراهم کند اما سران باشگاه استقلال بدون توجه به این موضوع به سادگی از کنار تخلف آشکار همام گذشتند تا همام باز هم به خودش این اجازه را بدهد که باشگاه را در جریان وضعیت خود قرار ندهد و بدون اطلاع‌رسانی در کشورش خوش بگذراند. گرچه بازیکنان حرفه‌ای توجه ویژه‌ای به سلامت خود دارند و طارق هم از این قاعده مستثنی نیست اما وقتی بازیکنی با باشگاهی قرارداد منعقد می‌کند باید خود را تمام وقت، وقف آن باشگاه کند و بدون اجازه باشگاهش نه در تمرین تیمی شرکت کند و نه اینکه به ترمیم مصدومیتش بپردازد. پزشکان باشگاه استقلال اکنون حق دارند که از چند و چون مصدومیت این بازیکن مطلع شوند اما همام رفتاری را انجام داده که دقیقا برخلاف اصول حرفه‌ای و اخلاقی است.

رفتاری که بی‌شباهت با ماجراهایی نیست که کرار جاسم در همین باشگاه استقلال رقم می‌زد و به نظر می‌رسد که طارق نیز می‌خواهد یک کرار جدید با ورژن‌های تازه باشد! شاید اگر باشگاه استقلال همان روزها که طارق بدون اطلاع آنها در تمرین تیم نیروی هوایی عراق حاضر شد، این بازیکن را تنبیه می‌کرد، کار به این نقطه نمی‌رسید که هافبک جنجالی عراقی بعد از بازگشت با تیم ملی عراق به کشورش حتی یک تماس خشک و خالی هم با مسوولان باشگاه استقلال و وینفرد شفر نگیرد. این وضعیت قطعا طارق را از ترکیب استقلال دور و دورتر خواهد کرد بخصوص اینکه می‌بینیم بازیکنانی در پست او به خدمت گرفته شده‌اند و برای بازی در ترکیب استقلال هیچ بی‌نظمی هم نداشته‌اند و حتی بازیکنی همچون محسن کریمی که هم‌پست طارق است از ابتدای فصلتا کنون بدون هیچ حاشیه‌ای با استقلال به تمرین پرداخته است.

قطعا بازی در ترکیب استقلال باید به این بازیکنان برسد، نه بازیکنان بی‌نظمی همچون طارق همام که صدای همه را درآورده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز