خبرگزاری کار ایران

همکاری رشفورد و پوگبا فوق‌العاده است!

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۸۰۴

در میان تحولاتی که اوله‌گونار سولشر در منچستریونایتد پدید آورده است، جذاب‌ترین تغییر، رابطه عالی بین پل پوگبا و مارکوس رشفورد است.

به گزارش ایلنا، برای سومین بار در دوران سولشر، این دو بازیکن با هم حرکتی ترکیبی انجام دادند و گلی زیبا زدند. در این دوران پوگبا دو بار برای رشفورد گل ساخته و رشفورد هم یک گل برای پوگبا ساخته است. در این تعداد بازی، تنها دیوید بروکس و جاش کینگ توانسته بودند به میزان بیشتری روی گل‌های همدیگر اثر بگذارند.

تصویر پوگبا در آنفیلد روی نیمکت، در حالی که پریشان است و تیمش را که تسلیم لیورپول شده تماشا می‌کند، حالا انگار متعلق به مدت‌ها پیش است. ژوزه مورینیو اعتقاد داشت او بازیکنی بدون شایستگی است که همکاری لازم را ندارد اما او زیر نظر سولشر احیا شده و این بیش از همه به سود رشفورد تمام شده است.

گل اخیری که او زد، فوق‌العاده بود. پاس اشتباه ریکاردو پریرا باعث شد یونایتد توان حمله پیدا کند اما آنها نیاز داشتند کارهای بسیاری انجام دهند تا توپ را به تور دروازه برسانند. پاس پوگبا به رشفورد هم با زاویه مناسبی ارسال شد و هم شدت خوبی داشت. رشفورد هم با لمس عالی توپ و ضربه تمام‌کننده‌اش نشان از مهاجمی داشت که کاملا راحت گل می‌زند.

این گلی بود که به ما نشان داد در تمرینات یونایتد چه کارهایی انجام می‌شود. این گل نشان داد که اعتماد به نفس این دو نفر بازگشته است. پوگبا می‌دانست که رشفورد پشت خط دفاعی لسترسیتی حرکت خواهد کرد و بلافاصله تلاش کرد که توپ را به او برساند. اگر منچستریونایتد زیر نظر مورینیو بازی می‌کرد، احتمالا پوگبا مکث می‌کرد و بعد تصمیم می‌گرفت که چه کار بکند البته اگر در زمین حضور می‌داشت.

طرفداران یونایتد این مقایسه را دوست نخواهند داشت اما ارتباط تله‌پاتی‌وار این دو شبیه همکاری استیون جرارد و فرناندو تورس است، زمانی که کاپیتان لیورپول تقریبا هر هفته، توپ را با پاس‌های بلند برای تورس ارسال می‌کرد تا او گل بزند.

نکته خوشحال‌کننده برای طرفداران یونایتد این است که پوگبا و رشفورد در آکادمی باشگاه پرورش پیدا کرده و نشان داده‌اند آینده درخشانی پیش رو است. آینده‌ای پر از بازی‌های سریع و باکیفیت. پوگبا 25 سال دارد و رشفورد 21 سال و آنها می‌توانند فصل‌های بسیاری را در کنار هم بازی کنند و با هم به افتخارات بالایی دست یابند.

گل رشفورد در خانه تاتنهام برجسته‌ترین گلی بوده که با همکاری این دو به ثمر رسیده است. پوگبا توپ را گرفت و تیم را از حالت دفاع به حمله برد. ضربه مطمئن رشفورد هم آن را به گل تبدیل کرد.

اما گل پوگبا برابر بورنموث هم به همین اندازه زیبا بود. رشفورد با چابکی حیرت‌انگیزی نیتان آکه و دیه‌گو ریکو را مغلوب کرد و سانتری انجام داد که پوگبا تنها نیاز داشت با یک ضربه آسان آن را به گل تبدیل کند.

گل رشفورد در بازی این هفته به این دلیل مهم بود که او دقایقی پیش، فرصتی طلایی را برای گلزنی از دست داده بود اما او توانست در صدمین بازی خود در لیگ برتر، گل مهمی را به ثمر برساند.

رشفورد از زمانی که سولشر مربی یونایتد شده، شش گل در هشت بازی در لیگ برتر زده است. او باعث آسایش خاطر تیمی است که در آن، الکسیس سانچس دچار مشکل شده است.

این بازیکن اهل شیلی باز هم عصر ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت. او انگار از کارهایی که در زمین انجام می‌دهد اطمینان خاطر ندارد. او حالا تعلل می‌کند، در حالی که پیش‌تر بازیکنی بی‌رحم بود. زمانی که آنتونی مارسیال به بازی آمد، بازی یونایتد در سمت چپ هدفمندتر شد.

حالا رشفورد بازیکن اصلی یونایتد است. این موضوع آشکار است و البته شریک او هم کسی نیست جز پوگبا.

منبع دیلی‌میل
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز