خبرگزاری کار ایران

علی لطیفی در گفتگو با ایلنا؛

فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال دورخیز کرده است/ جذب منشا کار بزرگی بود/ پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۷۹۴

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص مسائل مختلف این تیم اظهارنظر کرده است.

علی لطیفی پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص دیدار استقلال و پیکان اظهار داشت: استقلال در این مسابقه فراتر از حد انتظار ظاهر شد و توانست نمایش خوبی داشته باشد. نسبت به نیم فصل اول در همه‌ی زمینه‌ها تیم بهتری بود و مزد این خوب بودن را گرفت و با نتیجه‌ای پر گل پیکان را شکست داد. این برد پر گل از دو نظر بسیار می‌تواند در ادامه مسابقات کمک کند. اول اینکه تماشاگران و هواداران با انرژی و روحیه بیشتری می‌توانند از تیم حمایت کنند. دوم اینکه بازیکنان با اعتماد به نفس بیشتری می‌توانند تمرینات و بازی‌های خود را ادامه دهند.

وی در خصوص تفاوت عملکرد فنی استقلال نسبت به نیم فصل اول گفت: چیزی که خیلی توجه من را جلب کرد این بود که بازیکنان استقلال در نبردهای تن به تن و نفر به نفر عملکرده خوبی را داشتند و اغلب پیروز بودند. از طرفی شاهد این بودیم که تمام تیم با استرس کمتری به توپ ضربه می‌زدند و می‌توانستند حداکثر کیفیت فنی خود را نشان دهند.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی استقلال در این مسابقه نیز تصریح کرد: فعلا نمی‌توانیم نظر قطعی در این خصوص بدهیم اما باید بگویم من به عنوان یک مربی یا کارشناس وقتی چند دقیقه از بازی یک بازیکن را می‌بینم متوجه می‌شوم که او می‌تواند خوب بازی کند یا خیر. به نظر من ایسما می‌تواند مشکل تمام‌کنندگی استقلال را حل کند. به نظر من جذب منشا کار درستی بود چرا که منشا هم در تیم بزرگی بازی کرده و شرایط حضور در یک تیم بزرگ و پرطرفدار را می‌داند. درست است که او از نظر بهره هوشی بازیکن بزرگی نیست اما از نظر تکنیکی خوب عمل می‌کند، می‌تواند خوب سر بزند و در ضدحمله‌ها هم استقلال را کمک کند.

لطیفی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی استقلال نیز بیان داشت: من از جوانی با فرهاد رفت و آمد خانوادگی داشتم و تا حدود زیادی با خصوصیات اخلاقی وی آشنا هستم. به نظر من فرهاد نیامده تا تنها دستیار شفر باشد و وی برای سرمربیگری استقلال دورخیز کرده است. او مشخصه‌های فنی خوبی را دارد و از طرفی هواداران بسیاری را نیز یدک می‌کشد. با توجه به شناختی که از فرهاد دارم وی تنها به مربیگری و دستیار بودن اکتفا نخواهد کرد. از طرفی حضور مجیدی در کادرفنی استقلال می‌تواند حواشی این تیم را کم کند چرا که فرهاد با توجه به کاریزمایی که دارد می‌تواند جلوی خیلی از اتفاقات را نیز بگیرد.

وی در خصوص پیش‌بینی خود از آینده استقلال در فصل جاری لیگ و لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: به نظر من استقلال باید مشکلی را که در نیم فصل اول با آن دسته و پنجه نرم می‌کرد را رفع کند. شما هیچ جای دنیا نمی‌بیتنید که یک تیم در دوبازی متفاوت با شش، هفت تغییر پا به زمین بگذارد و این ایرادی بود که من قبلا هم به کار شفر وارد دانسته بودم. به نظر من اگر استقلال بتواند در ارنج خود به یک ثبات برسد می‌تواند کیفیت خوبی را از خود در لیگ نشان بدهد. در لیگ قهرمانان آسیا نیز کار این تیم با توجه به گروهی که در آن حضور دارد بسیار سخت است اما چیزی که می‌تواند استقلال را برای کسب نتایج خوب کمک کند شخصیت تیمی و اعتبار استقلال در آسیا است.

لطیفی در خصوص اینکه چه تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند نیز عنوان کرد: به نظر پرسپولیس بخت اول قهرمانی است. برای این حرف خود هم دلیل دارم. اولا اینکه پرسپولیس تبدیل به تیمی شده که رقبا از آن می‌ترسند و وقتی مقابل این تیم قرار می‌گیرند خود را در رده‌ای پایین تر از پرسپولیس می‌بینند. دو ما پرسپولیس با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته بود توانست بین بازیکنان به یک اتحاد و هماهنگی خوبی برسد و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد. بعد از پرسپولیس هم می‌تواند از ترکتورسازی به عنوان تیمی که می‌تواند قهرمانی را بدست بیاورد نام ببرم. سپاهان و استقلال هم دیگر تیم‌هایی هستند که شانس قهرمانی را دارند اما من با توجه به دلایلی که گفتم پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز