خبرگزاری کار ایران

مومنی: پیکان بعد از گل پنچر شد /مگر پیست اسب سواری است که از روی مانع بپرم؟!

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۷۸۷

بازیکن تیم پیکان در جواب کارشناس داور مسابقه گفت: وقتی بازیکن روی پای من تکل زده باید چکار کنم؟

مهدی مومنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص باخت پیکان برابر استقلال گفت: گل اول را خوردیم و پنالتی تیم ما را هم نگرفتند باعث شد از نظر روحی افت کنیم. تیم ما در نیم فصل اول هم همین مشکل را داشت وقتی گل می‌خوریم روحیه خودمان را باختیم و در حد تیم‌های دسته یک و دو بازی می‌کنیم و از نظر روحی و روانی کاملا افت می‌کنیم. انگار بعد از گل تیم ما پنچر می‌شود.

وی افزود: باید قبول کنیم استقلال مهره هجومی زیاد و خوبی دارد و تیم قوی است. در ضد حملات چهار دفاع ما تا محوطه خودمان  عقب نشینی می‌کردند و و بیشترتوپ‌های مهاجمان استقلال در چارچوب بود.

بازیکن تیم پیکان درباره  شرایط بد تیمش در نیمه دوم گفت: اگر زود گل نمی خوردیم شرایط فرق می کرد. ما در نیمه اول پایاپای بودیم اما در نیمه دوم شرایط به کلی عوض شد و ما بد بودیم این را هم باید بگویم که اگر پنالتی ما را می گرفتند نتیجه تغییر می کرد.

مومنی با انتقاد از کارشناسی داوری بازی گفت:  آقای خسروی می‌گویند من تمارض کرده‌ام ببخشید تکل مهدی رحمتی که در محوطه جریمه روی پای من رفته باید چکار کنم؟ مگر پیست اسب سواری است که از روی مانع بپرم؟! من فکر می‌کنم آقای کارشناس اینطور انتظار دارند. بازیکن از روبه رو روی پای من تکل زده چه تمارضی کرده‌ام؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز