خبرگزاری کار ایران

تایید مرگ سالا پس از 2 هفته

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۷۳۶

با تایید پلیس مشخص شد که جسد پیدا شده در لاشه ی هواپیما مربوط به امیلیانو سالا بوده و مرگ این بازیکن پس از حدود 2 هفته از ناپدید شدن هواپیما ی شخصی اش تایید شد.

به گزارش ایلنا، سالا که در نقل و انتقالات زمستانی با شکستن رکور نقل و انتقالات باشگاه کاردیف سیتی از نانت فرانسه راهی این تیم شد در راه سفرش به سمت کاردیف درآلدرنی ناپدید شد و پس از حدود 2 هفته جستجو به وسیلهی هلیکوپتر و کشتی  که با هزینه‌ی شخصی برخی از فوتبالیستان سر شناس از جمله کانته، آگوئرو و هیگواین تامین مالی میشد لاشه‌‌ی هواپیما این بازیکن در اعماق دریا پیدا شد و جسد های پیدا شده در این لاشه نیز پس از آزمایش های تشخیص هویت مشخص شد که مربوط به امیلیانو سالا بوده.

سالا که متولد سال 1990 بود در تیم جوانان بوردو رشد یافت و سپس در رده ی بزرگسالان به تیم های اورلئانس (37 بازی،19 گل)،نیروت (37بازی،18گل) و کان (13 بازی،5گل) قرض داده شد.

این مهاجم آرژانتینی که سابقه بازی ملی را در کارنامه ی خود نداشت پس از انجام 11 بازی و تنها 1 گل زده برای بوردو در سال 2015 به تیم نانت ملحق شد و در این تیم توانست عملکرد بهتری داشته باشد و در طول سه و نیم سال حضورش با انجام 120 بازی در این تیم موفق به زدن 42 گل برای نانت شد و در ژانویه امسال با قراردادی 3.5 ساله به ارزش 16 میلیون یورو به تیم کاردیف در لیگ برتر انگلیس پیوست اما با این اتفاق تراژیک هیچ وقت فرصت حضور و بازی در این لیگ را تجربه نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز