خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته شانزدهم؛ حضور پررنگ سرخابی‌ها و تراکتوری‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۶۹۶

سه تیم از بالانشینان جدول سهم عمده‌ای در تیم منتخب هفته داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 بازی در روزهای مختلف به پایان رسید و طبق رسم هر هفته، ترکیبی منتخب از بهترین بازیکنان را در این مقطع انتخاب کردیم. این نفرات از لحاظ تاثیرگذاری در تیم خود و نتیجه بازی در بین برترین‌های هفته شانزدهم بودند.

 

دروازه‌بان: رحمان احمدی (پارس جنوبی)

یک سوپر سیو در دیدار با فولاد داشت و روی چند صحنه دیگر هم با هوشیاری مقابل حملات بازیکنان فولاد ایستادگی کرد تا تیمش در یک دیدار سخت مقابل شاگردان افشین قطبی به تساوی برسد و یک امتیاز کسب کند.

 

مدافع راست: وریا غفوری (استقلال تهران)

با وجود اینکه در تیم ملی در جام ملت‌ها زیاد به او بازی نرسید ولی همچنان با انگیزه بالا در ترکیب استقلال حضور دارد و یکی از بهترین نفرات تیمش است. وریا مقابل پیکان یک گل زد و در سایر دقایق بازی هم با عملکرد خوبش در فاز دفاعی و هجومی توانست به تیمش در برد پرگل این هفته کمک کند.

 

مدافع میانی: محمد دانشگر (استقلال تهران)

در ترافیک خط دفاعی استقلال خیلی سخت توانسته جای ثابتی پیدا کند ولی عملکرد خوبی داشت و فراتر از حد انتظار ظاهر شد و اجازه نفوذ چندانی به مهاجمان پیکان نداد. دانشگر با ادامه این روند می‌تواند جایگه ثابتی در ترکیب اصلی داشته باشد.

 

مدافع میانی: جورج گولسیانی (نساجی مازندران)

مقابل تیم سابقش یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و حضور مستحکمی در خط دفاع داشت و مانع از نفوذ مهاجمان شد. گولسیانی در طول یک سال و نیم حضورش در ایران به عنوان یکی از خارجی‌های خوب لیگ خودش را مطرح کرده است.

 

مدافع چپ: شایان مصلح (پرسپولیس)

اگرچه در این پست بازیکنان خوب دیگری از جمله سعید آقایی سپاهان و احسان حاج‌صفی تراکتورسازی هم حضور داشتند ولی مصلح عملکردی بهتر از آنها در ترکیب تیمش داشت و بازی خوب خودش را با گرفتن یک پنالتی و باز شدن یخ بازی برای تیمش تکمیل کرد.

 

هافبک دفاعی: احمد نوراللهی (پرسپولیس)

حضورش در تیم ملی بی دلیل نبوده و حتی نشان داده که می‌توانست فرصت بیشتری در امارات داشته باشد. نوراللهی تقریباً هر هفته در ترکیب تیمش عملکرد مثبتی دارد و بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و این کار را در بازی دشوار و حساس مقابل پدیده هم انجام داد و هم به خوبی از نفوذها جلوگیری کرد و هم در پخش کردن توپ عملکرد موفقی داشت.

 

هافبک راست: اشکان دژاگه (تراکتورسازی تبریز)

همانطور که در جام ملت‌ها در ترکیب تیم ملی خودش را به عنوان یک ستاره با تجربه معرفی کرد در ترکیب تراکتورسازی هم خوش می‌درخشد و به نوعی مهره اصلی و محوری تیم لیکنز محسوب می‌شود که پایه گذار اکثر حملات تیمش است.

 

هافبک چپ: معین عباسیان (سایپا)

اگرچه تساوی 2-2 برای سایپا مقابل سپیدرود پایین جدولی نتیجه خوبی محسوب نمی‌شود و به طور کلی سایپایی‌ها روز خوبی در این هفته از رقابت‌ها نداشتند ولی عباسیان عملکرد درخشانی داشت و یک سر و گردن از سایر نارنجی پوشان بالاتر بود و شاید اگر نبود یک شکست دیگر به آمار تیمش اضافه می‌شد. او پاس گل اول را داد و روی گل دوم هم تاثیر مستقیم گذاشت.

 

هافبک هجومی: فرشید اسماعیلی (استقلال تهران)

یک پاس گل و تاثیرگذاری مستقیم روی اکثر حملات استقلال از او ستاره این هفته تیمش و حتی ستاره این هفته لیگ برتر را ساخت. اسماعیلی به یک بازیکن پخته و تاثیرگذار در ترکیب تیمش تبدیل شده است که با وجود ترافیک وحشتناک بازیکن در پست او در جمع آبی‌ها هیچ تردیدی نسبت به جایگاهش وجود ندارد.

 

مهاجم: علی علیپور (پرسپولیس)

مثل بازی رفت با ضربه پنالتی خوبش مقابل پدیده 3 امتیاز مهم برای تیمش را رقم زد و در اکثر دقایق بازی هم در خط حمله عملکرد خوبی داشت و موقعیت‌هایی برای تیمش ساخت که مورد استفاده قرار نگرفت.

 

مهاجم: حسین شنانی (سپیدرود)

زدن 2 گل در بازی با سایپا دلیل کافی برای حضور او در تیم منتخب هفته است. شنانی یک امتیاز با ارزش برای تیمش در این هفته کسب کرد و با ادامه این روند می‌تواند از بازیکنان کلیدی و خوب لیگ باشد.

 

تیم منتخب هفته شانزدهم؛ حضور پررنگ سرخابی‌ها و تراکتوری‌ها

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز