خبرگزاری کار ایران

دلیل جالب توجه بن‌عطیه برای انتخاب الدحیل؛ از منچستر به آسیا

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۶۱۶

مهدی بن‌عطیه در پنجره زمستانی پیشنهادهای خوبی داشت و حتی گفته می‌شد که منچستریونایتد مایل به جذب اوست، ولی در نهایت یوونتوس را به مقصد الدحیل قطر ترک کرد.

به گزارش ایلنا، تصمیم بن‌عطیه برای رسانه‌های مراکشی کاملا عجیب بود و به انتقاد از این مدافع مشهور پرداختند، ولی او در کنفرانس مطبوعاتی دلایل پیوستن به تیم قطری را بازگو کرد. 

بن‌عطیه گفت: «رسانه‌های مراکش از من انتقاد کردند که چرا به دوحه آمدم، ولی از همه می‌خواهم که به تصمیم من احترام بگذارند، چون این بهترین انتخاب برای من و خانواده‌ام بود.» 

مدافع سابق بایرن مونیخ اضافه کرد: «می‌خواستم فرزندانم در فضایی اسلامی بزرگ شوند و می‌توانستم به باشگاه‌های اماراتی یا عربستانی بروم، ولی ترجیح دادم به الدحیل بروم. ملی‌پوشان مراکشی زیادی در باشگاه‌های حاشیه خلیج فارس بازی می‌کنند.» 

گفته می‌شود این انتقال ممکن است آینده بن‌عطیه در تیم ملی مراکش را به خطر بیندازد، ولی او نگران نیست و گفت: «هروه رنار، سرمربی تیم مرا به خوبی می‌شناسد و اگر ببیند که من شایستگی بازی در تیم ملی را ندارم، به تصمیم او احترام می‌گذارم.» 

بن‌عطیه پنجشنبه برای نخستین بار با پیراهن الدحیل به زمین رفت و 46 دقیقه بازی کرد، ولی تیمش در جام حذفی قطر با یک گل مغلوب الغرافه شد. الدحیل با گذشت 15 هفته از لیگ ستارگان قطر با 36 امتیاز و دو امتیاز کمتر از السد در رده دوم قرار دارد. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال همگروه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز