خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم لیگ آزادگان؛

گل‌گهر به دنبال حفظ فاصله با تعقیب‌کنندگان/ دست‌نشان مچ ویسی را می‌خواباند؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۴۵۸

هفته بیست و دوم لیگ آزادگان با انجام سه مسابقه به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته بیست و دوم لیگ آزادگان با انجام سه مسابقه به پایان خواهد رسید و دیدارهای جذابی را شاهد خواهیم بود.

مس کرمان در این هفته میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. شاگردان نادر دست‌نشان در این دیدار خانگی نهایت تلاش خود را به کار خواهند بست تا بتوانند سه امتیاز حساس را به حساب خود واریز کنند و به تیم‌های بالایی جدول نزدیک شوند. شاهین‌شهرداری بوشهر نیز که عبدالله ویسی را جایگزین محمود فکری کرده قصد دارد روند رو به رشد خود را دوباره آغاز کرده و به جمع مدعیان بازگردد.

گل‌گهر سیرجان صدرنشین این رقابت‌ها در خانه میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. شاگردان وینگوبگوویچ سرخپوشان پاکدشت را بیخ گوش خود می‌بینند و برای حفظه فاصله خود با این تیم نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این مسابقه دارند. آلومینیوم اراک که با فراز کمالوند هنوز به ثبات نرسیده در این جدال خارج از خانه به دنبال یک نتیجه خوب است تا امیدهای خود برای حضور در جمع مدعیان را بهبود بخشد.

شهرداری ماهشهر نیز که به تازگی مجیدنامجو مطلق را جایگزین داوودمهابادی کرده به دنبال کسب سه امتیاز خانگی مقابل قشقایی شیراز است و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود. 

برنامه دیدارهای امروز به شرح ذیل است:

مس‌کرمان - شاهین‌شهرداری بوشهر   14:00

گل‌گهر سیرجان - آلومینیوم اراک   14:00

شهرداری ماهشهر - قشقای شیراز   14:15

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز