خبرگزاری کار ایران

100 روز بعد از شکست تحقیرآمیز؛ این بهترین رئال است!

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۳۰۰

تردیدی نیست که رئال مادرید بهترین روزهای این فصل را سپری می‌کند آن هم در بهترین موقعیت زمانی ممکن که بازی با بارسلونا، اتلتیکومادرید و آژاکس یکی بعد از دیگری سر می‌رسند.

به گزارش ایلنا، ال‌کلاسیکوی امشب در نوکمپ نخستین آزمون سخت فوریه است، ماهی که می‌تواند فصل خوب رئال را رقم بزند و درست یکصد روز می‌گذرد از باخت تحقیرآمیز 5 بر یک برابر بارسلونا که پایان دوران مربیگری خولن لوپتگی در رئال مادرید بود.

مادرید با فرمی فوق‌العاده به این بازی می‌آید، کریم بنزما و وینیسیوس جونیور در هفته‌های اخیر عالی بوده‌اند و سانتیاگو سولاری تیمی تقریبا کامل را برای این بازی در اختیار دارد، گرت بیل، مارکو آسنسیو و ماریانو دیاس گزینه‌های سولاری هستند و نباید ایسکو و مارسلو را فراموش کرد اگرچه اغلب از حضور در ترکیب اصلی باز می‌مانند.

ستاره‌های مادرید جدیدا بنزما و وینیسیوس هستند هرچند از کنار تصمیمات درستی که سولاری گرفت، نباید به راحتی عبور کرد. اطراف شماره 9 را بازیکنانی گرفته‌اند که همه برای او بازی می‌کنند و همینطور وینیسیوس که رابطه تله پاتیک با بنزما پیدا کرده. مادرید خوب بازی می‌کند و می‌برد؛ چیزی که صد روز قابل تصور نبود.

از آن موقع خیلی چیزها عوض شده، در زمین و روی نیمکت و یکی از موفقیت‌های سولاری آوردن سرخیو رگیلون به جای مارسلو بوده. رگیلون به شایستگی می‌تواند در ترکیب اصلی بازی امشب قرار بگیرد مثل وینیسیوس که به درک متقابلی با او رسیده است. یکی از بازیکنان دیگری که برای سولاری کلیدی شده، لوکاس واسکس است که در بازی یکشنبه مقابل آلاوس استراحت کرد و احتمالا در ترکیب اصلی بازی امشب قرار می‌گیرد چون می‌تواند از دنی کارواخال در خنثی کردن حرکات خوردی آلبا حمایت کند.

در میانه میدان، لوکا مودریچ به اوج برگشته در کنار تونی کروس و کاسمیرو. عملکرد خوب مارکوس یورنته و دنی سبایوس را نیز نباید فراموش کرد.

در خط حمله اما رقابت سختی است. جایگاه بنزما دست نیافتنی است ولی برای سه بازیکن دیگر دو جا هست، لوکاس، وینیسیوس و بیل.

اما بعید نیست سولاری همه را شگفت‌زده کند و مثل بازی 23 دی در زمین رئال بتیس که به پیروزی 2 بر یک انجامید، هافبک چهارم را اضافه کند که در این صورت یک نفر کنار بنزما قرار می‌گیرد.

مادرید با خودباوری بالایی به نوکمپ می‌آید در حالی که بارسلونا نگران آمادگی لیونل مسی است، این بازی نمی‌توانست در زمانی بهتر از این برای سولاری برگزار شود.

منبع منبع: مارکا / دلفین ملرو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز