خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم/ پنالتی پرسپولیس درست بود

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۷۴

سرمربی پدیده از شکست تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت:  بازی خوبی انجام دادیم  ما از فرصت هایمان استفاده نکردیم.متاسفانه یک پنالتی دادیم و گل خوردیم و  مشکلاتی داشتیم.

سرمربی پدیده تاکید کرد: در این بازی دچار اشتباه شدیم و پنالتی به حریف دادیم و در ادامه با یک پاس اشتباه گل دوم را خوردیم و بازهم جریمه شدیم. پرسپولیس در بخش دفاع تمرکز خوبی داشت و ما هم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم و باختیم.

گل محمدی گفت: یکی از مشکل های این بازی فاصله زیاد بین آخرین بازی دوستانه ما با این بازی بود که تقریبا ۱۸ روز بود بازی نکرده بودیم و همان طور که گفتم جمعه می خواستیم بازی کنیم که به دلیل نداشتن زمین آن بازی لغو شد.

وی افزود: قرار بود آن بازی را در ورزشگاه امام رضا انجام بدهیم که مسئولان پول زیادی درخواست کردند ونتوانستیم بازی را انجام بدهیم ودر مشهد مشکلات زیادی داریم و زمین تمرین و بازی نداریم که اگر مسئولان کمک نکنند دچار مشکل می شود و فاصله بازی ها در نیم فصل دوم کم است و خیلی وقت نداریم بابت باخت امروز ناراحتی کنیم.

گل محمدی تصریح کرد: باید تلاش کنیم به وضعیت خوبی برسیم و در دیدارهای آینده امتیازات لازم را بگیریم و در استفاده از موقعیت‌ها خوب عمل نکردیم و اگر بهتر کار می کردیم می توانستیم یک مساوی بگیریم.

گل محمدی تصریح کرد: صحبتی که ما با بازیکنان داریم این است که در هر مسابقه برای بردن وارد میدان می شویم و علاقه ای به دفاع نداریم.البته در این نوع بازی ها باید مراقب حریفی مثل پرسپولیس باشیم و باید بیشتر تمرکز کنیم و این موقعیت ها را به حریف ندهیم و روی هر دو گل اشتباه کردیم.

وی در مورد اینکه تیمش اعتماد به نفس شوت‌زنی ندارد اظهار داشت: ما تا پشت محوطه جریمه خوب می آمدیم، آنجا باید درست تصمیم گرفته شود اما ما در این بخش امروز مشکل داشتیم. باید بهتر تصمیم می گرفتیم. هم روی ارسال ها و هم برای تصمیم گیری برای شوت‌زنی اشتباه عمل کردیم.

وی در مورد پنالتی که داور گرفت اظهار داشت: سید علی امروز قضاوت خوبی داشت و کارشناسان باید صحبت کنند ولی فکر می کنم که داور تصمیمش درست بود و بازیکن ما اشتباه کرد و خودمان باعث شدیم آن اتفاق رخ بدهد و تمرکز خوبی در آن صحنه نداشتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز