خبرگزاری کار ایران

مرزبان: پولی نداریم که به بازیکنان بدهیم/ اگر تعصب نداشتم می‌رفتم

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۱۵

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از بازی با تراکتورسازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان پس از شکست سه بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: این بردی که تراکتور داشت می‌توانست دو سه گل در نیمه اول هم بزند. بازیکنان انتظاری که داشتیم را برآورده نکردند. نیمه دوم هم می توانستیم گلهای بیشتری را بخوریم. به تراکتورسازی تبریک می‌گویم. شیرازه تیم بعد از گل دوم پاشید و فوتبال خوبی بازی نکردیم و این شکست یک مسئله طبیعی بود، ما امروز از فوتبال خوب فاصله داشتیم.

وی گفت: مسئولان شهر ما باید از تیم مراقبت کنند. ما مشکلات زیادی داریم پولی در اختیارمان نیست که به بازیکنان بدهیم. از زمین تمرین گرفته تا تغذیه مشکل داریم. وقتی قراردادی امضا می‌کنند باید به تعهدات خود پایبند باشند. مردم از تیم انتظار دارند اما باید بدانند تیم ما از طرف مسئولین صددرصد کنار گذاشته شده و کسی به ما محل نمی‌دهد. بازیکنان تلاش می‌کنند اما مشکلات بزرگی داریم. 

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: این مسائل برای مسئولان مهم نیست و فقط شعار و قول می‌دهند که این هفته پول می‌آید و هفته دیگر پول می‌آید. مسئولین باید بدانند اینطور نمی‌توانند با فوتبالیست‌های من رفتار کنند.

وی تأکید کرد: وضعیت روحی تیم خوب نیست، امیدوارم مسئولان شهامت داشته باشند و به مردم بگویند هیچ کمکی نکرده‌اند و بگویند که نمی‌توانند کمک کنند ما را مقابل مردم نگذارند. ما با تیم زندگی می‌کنیم اما راهی که مسئولین برای ما درست کرده‌اند سقوط به لیگ یک است گفتند مشکلات حل می‌شود اما نشد.

مرزبان عنوان کرد: اگر تعصب و عرق من به این مردم و این شهر نبود اول از همه خودم می‌رفتم. من در اینجا با اسم خودم بازی می‌کنم نه توجهی دارند و نه پولی می‌دهند. متأسفانه فوتبال ایران طوری است که بعضی‌ها خیلی دارند اما بعضی‌ها خیلی ندارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز