خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ برتر:

پرسپولیس 2 - پدیده صفر/ بازگشت به صدر با برد 6 امتیازی

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۱۴۲

پدیده و پرسپولیس در هفته نخست نیم فصل دوم به مصاف هم رفتند و شاگردان برانکو به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس و پدیده به عنوان تیم‌های دوم و سوم جدول و نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان سپاهان در صدر جدول، در هفته نخست از نیم فصل دوم رقابت‌ها به مصاف هم رفتند و در تلاش بودند تا با توجه به تساوی سپاهان مقابل صنعت نفت، با کسب 3 امتیاز این بازی به رتبه اول برسند. برتری 2 بر صفر پرسپولیس در این دیدار حکم به صدرنشینی آنها داد.

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی(بشار رسن73)، امید عالیشاه(بودیمیر 66) و علی علیپور.

ترکیب پدیده:

میلاد فراهانی، عبدالله حسینی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی(سینا زامهران78)، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، سعید صادقی(یونس شاکری 67)، حسین مهربان(بهنام برزای 67)، محمد قاسمی نژاد و مرتضی منصوری

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک داوران: سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم

داوران پشت دروازه: سیدرضا مهدوی و امیر عرب براقی

داور VAR: علیرضا فغانی

 

گل: علی علیپور (24 پنالتی) و سیامک نعمتی (32) برای پرسپولیس

کارت زرد: شجاع خلیل زاده (56) - عبدالله حسینی (75)

دقایق حساس مسابقه:

دقیقه 86: ارسال بازیکنان پدیده به یونس شاکری رسید که ضربه این بازیکن از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 71: پاس علیپور به بودیمیر در محوطه جریمه یک فرصت گلزنی ایجاد شد که شوت مهاجم پرسپولیس به کنار دروازه پدیده برخورد کرد.

دقیقه 51: ​صادقی ضربه کرنری دیگر را روی دروازه پرسپولیس فرستاد که این مرتبه توپ به قاسمی نژاد رسید و شوت از داخل محوطه جریمه او از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 40: پاس عمقی قاسمی نژاد به مهاجم پدیده این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرارر داد که شوت حسین مهربان را بیرانوند به خوبی مهار کرد.  

دقیقه 32 (پرسپولیس 2 - پدیده صفر / سیامک نعمتی): پاس کامیابی نیا برای سیامک نعمتی فرصت شوتزنی در اختیار نعمتی قرار دارد و این بازیکن با ضربه ای دقیق  از پشت محوطه جریمه دروازه پدیده را باز کرد.

دقیقه 24 (پرسپولیس یک - پدیده صفر / علی علیپور): خطا روی شایان مصلح در محوطه جریمه پدیده از سوی داور تشخیص به پنالتی داده شد و علی علیپور این توپ را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 8: حمله خطرناک پدیده روی ارسال اوت بلند از سمت راست شکل گرفت ولی ضربه حسین مهربان را بیراوند با یک واکنش خوب مهار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز