خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و سوم لیگ برتر مردان؛ جدال نزدیک برای صعود به پلی آف

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۸۲۷

​مسابقات لیگ برتر والیبال به هفته های پایانی خود نزدیک می شود تا تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز چهارشنبه با برگزاری ۶ مسابقه، هفته بیست و سوم لیگ به پایان می رسد تا دور برگشت لیگ به پایان خود نزدیک تر از همیشه باشد.

دیدار دو تیم اول و دوم لیگ می‌تواند کلیدی ترین بازی هفته باشد؛ به ویژه آنکه هر دو تیم هفته گذشته شکست خوردند و حالا انگیزه زیادی برای درخشش در این دیدار دارند. از سوی دیگر ورامینی ها قصد دارند در خانه انتقام دیدار دور رفت را نیز بگیرند تا این جدال فوق العاده جذاب باشد.

سایپا که هفته گذشته موفق شد با اقتدار صدرنشین را شکست دهد این هفته به مصاف پیام مشهد می رود که در جدول جایگاه مناسبی دارد تا شاهد یک دیدار جذاب در جدول باشیم.

کاله مازندران و شهرداری گنبد دیگر دیدار جذاب این هفته را برگزار می کنند تا شاهد یک رقابت جذاب دیگر میان دو تیم شمالی و مدعی لیگ باشیم که تقریبا کار صعود خود را نهایی کردند اما همچنان برای ارتقا جایگاه خود باید بجنگند.

عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه دو تیم قعر نشین لیگ برای فرار از رده های پایانی به مصاف یکدیگر می روند تا بتوانند سهمیه خود را حفظ کنند.

شهروند اراک و فولاد سیرجان ایرانیان نیز این هفته در اراک برابر یکدیگر قرار می گیرند که تیم سیرجانی با انگیزه حفظ سهمیه پلی آف به این میدان ورود می‌کند اما کار سختی خارج از خانه دارد.

دورنا و شهرداری تبریز برگزار کننده آخرین دیدار هفته هستند و با کسب ارتقا جایگاه خود در جدول و فرار از منطقه سقوط به مصاف یکدیگر می روند.

خاتم اردکان این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز