خبرگزاری کار ایران

هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو ۲۰۱۹ - ترکیه؛

کسب 3 مدال طلا و نقره توسط پاراتکواندوکاران ایرانی در پایان روز نخست

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۸۲۴

در پایان روز نخست از هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو، نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب 3 مدال طلا و نقره شدند؛ فردا و در روز پایانی این رقابت‌‌ها صادقیا‌ن‌پور، جوانبخت، پوررهنما، شعبانی، بخت و جعفرزاده به مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هشتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان 2019 در دو بخش پومسه و کیوروگی با حضور 400 تکواندوکار از 68 کشور از امروز (سه شنبه - 16 بهمن‌ماه) به میزبانی شهر "آنتالیا" ترکیه آغاز شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

امروز (سه شنبه - 16 بهمن ماه) رقابت‌های پومسه و مبارزات گروه زنان در اوزان 49- و 58- کیلوگرم و پیکارهای گروه مردان در وزن 75+ کیلوگرم برگزار خواهد شد که از ایران مهتاب نبوی، احمد نریمانی، مهدی بهرامی‌آذر، حامد حق‌شناس و اصغر عزیزی به مصاف رقبایشان رفتند.

در پایان رقابت‌های روز نخست مهتاب نبوی قهرمان جهان شد و احمد نریمانی و مهدی بهرامی آذر عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

حامد حق‌شناس و اصغر عزیزی نیز از کسب مدال بازماندند.

فردا (چهار‌شنبه – 17 بهمن‌ماه) و در روز پایانی مسابقات گروه زنان در وزن 58+ کیلوگرم و پیکارهای گروه مردان در اوزان 61- و 75- کیلوگرم پیگیری می‌شود که از کشورمان 6 هوگوپوش حضور دارد.

سعید صادقیان‌پور، سجاد جوانبخت، مهدی پوررهنما، محمدرضا شعبانی، علیرضا بخت و محمود جعفرزاده پاراتکواندوکاران ایرانی در روز پایانی هستند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ امتیاز رقابت های جهانی پاراتکواندو 10 G است و به نفر اول 100 امتیاز، نفر دوم 60 امتیاز و نفرات سوم 36 امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز