خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۴۲

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به میزبانی ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

به گزارش  ایلنا به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از آنجایی که پیش از این ورزشگاه غدیر را برای انجام رقابت های خانگی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به سازمان لیگ معرفی کرده بودیم، این بازی در غدیر انجام می شود.

رضایی در ادامه گفت: امروز در این خصوص مذاکراتی با جناب آقای افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان و همچنین آقای سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ انجام دادیم و مقرر گردید که با توجه به تعمیرات سیستم روشنایی ورزشگاه غدیر، این دیدار 2 ساعت زودتر و از ساعت 15 روز یکشنه 21 بهمن ماه همزمان با سایر بازی ها در دیگر استان ها برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص ورزشگاه اختصاصی این باشگاه نیز اظهار داشت: بخشی از روند تکمیل فضای خارجی این ورزشگاه که به جاده های دسترسی و پارکینگ آن مربوط می باشد توسط شهرداری اهواز در دست انجام است و با توجه به تکمیل نشدن آن امکان انتقال بازی ها در این مقطع زمانی امکانپذیر نمی باشد.

گفتنی است، پیش از این قرار بود تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت 17 روز یکشنبه 21 بهمن ماه به مصاف هم بروند که با توجه به تغییرات صورت گرفته این دیدار از ساعت 15 برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز