خبرگزاری کار ایران

لیکنز: در جام ملت‌ها طرفدار تیم ملی بودم/ فردا اولین امتحان ماست

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۶۳۸

سرمربی تراکتورسازی از رویارویی با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جرج لیکنز، در نشست خبری دیدار با نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط تیمش صحبت کرد:

انتقاداتی که وارد است ، وارد است!

من دوست دارم که مثل یک سفیر برای کشورم و تراکتور باشم. اینجا احساس می کنم که در خانه ام هستم. در طول فعالیتم انتقاداتی به من وارد است که همه آنها را قبول دارم. در مجارستان، تونس و کشورهای دیگر فعالیت کرده و سعی ام این بوده که ارتباطم را با اصحاب رسانه و مردم حفظ کنم. ما همین الان هم باشگاه خوبی هستیم ولی می خواهیم بهترین باشیم و حتی فوق العاده! ما جایگاه چهارم جدول هستیم و 5 امتیاز از تیم اول کم داریم. گل های دریافتی ما زیاد بوده است.

آی لاو یو تبریز

میزبانی تبریز از من فوق العاده بود و من بسیار خرسند هستم. من در ترابزون اسپور ترکیه هم بودم و چنین جوی را تجربه کرده بودم ولی اینجا بیشتر بود. فوتبال یک زندگی برای مردم تبریز است. در این هفته ما در ورزشگاه اصلی تمرین کردیم و من دیدم که چه ورزشگاه بزرگی داریم. امیدوارم فردا ورزشگاه پر شود. من حدود یک ماه است که اینجا هستم. خیلی برای من جالب است این جا بودن و شناختن مردم و کشور شما. اینجا هستم که از تجربه خود برای بالاتر بردن تراکتورسازی استفاده کنم.

ما جاه طلبیم

باشگاه ما یک باشگاه جاه طلب است. ما چند بازیکن خریدیم. دروازه بان، موسوی، ایمانی، کوین و انصاری بازیکنان جدید ما هستند که البته ساسان را فردا به دلیل محرومیت نخواهیم داشت. خیلی از این خوشحالم که سه بازیکن ملی پوش هم به جمع ما اضافه کردند. از دیدن بازیکنان ملی پوش و انگیزه بالا آنها خرسندم. ما فردا با تیم مسجد سلیمان بازی داریم و آنالیزهای خوبی انجام داده ایم. اخباری تلاش زیادی برای رسیدن به آمادگی با توجه به اینکه مدتی دور از میادین بود انجام می دهد و این خیلی خوب است. در هر پست دو بازیکن خوب  هستند و دوست دارم که بتوانیم شاهد رقابت آنها باشیم. فقط 11 بازیکن نیستند و همه مهم اند. کنستانت شش ماه بازی نکرده و ما تلاش می کنیم که او را برای همراهی کردن تیم آماده کنیم.

در نهایت بهترین می شویم

شاید همه بگویند که آنالیز و تمرین همه چیز هستند ولی من به جزییات کنار زمین هم توجه زیادی دارم. برنامه ریزی های زیادی انجام داده ایم و برنامه هایمان بلند مدت و کوتاه مدت هستند تا در نهایت بهترین شویم. در تیم ما ارتباطات خوبی دارم با کوین می توانم فرانسوی صحبت کنم، با اشکان آلمانی و با خیلی ها انگلیسی.

طرفدار تیم ملی بودم

من در بازی های جام ملت های آسیا طرفدار تیم ملی ایران بودم. من در تیم های ملی زیادی کار کرده ام. دوست دارم که رابطه با تیم ملی خوبی باشد و حضور بازیکنانم در تیم ملی هم بسیار خوب است.

فردا اولین امتحان ماست

اردوی خوبی در کیش داشتیم و تمرینات خوبی انجام دادیم. اگر بخواهم بگویم که کافی است خیر چرا که باید بیشتر و سخت تر کار کنیم. شاید الان من راضی نباشم از شرایط موجود، ما باید در آینده کیفیتی بهتر از این را داشته باشیم. فردا اولین امتحان ماست مثل دانش آموزی که رفته و درسش را خوانده است. قطعا دوست داریم همه بازی ها را ببریم و سیستم این است که ببریم. این سیستم نیست که برنده می شود بلکه بازیکنان هستند که برد را رقم می زنند. این چالش را در حال به وجود آوردن هستیم که بازیکنان برای حضور در ترکیب تلاش کنند.

هتل هم می سازیم

خیلی خوشحالم که در باشگاهی کار می کنم که برای حرفه ای شدن تلاش می کند. پیشنهاداتی برای بهتر شدن ارائه کرده ایم تا به سطح حرفه ای تر برسیم و خوشحالیم که باشگاه با ما همکاری می کند. ما هتل می سازیم و در حال احداث سالن بدنسازی هستیم. من این احساس را می کنم که می توانیم بهترین باشگاه باشیم.

مسعود شاید بازی نکند

ما یک گروه آنالیز حرفه ای با حضور پاتریک و امیر داریم. آنالیز مقوله مهمی است و این طبیعی است که بازی های ملی را برای آنالیز بازیکنان ملی پوش دیدم. مسعود شجاعی یک درد کوچک دارد و باید ببینیم که شرایطش برای بازی فردا چگونه است. مهم این است که من بازیکنانم را کاملا بشناسم. از برد ماشین سازی هم بسیار خوشحالم و به آنها تبریک می گویم.

بازیکن تنبل دوست ندارم

شاید همه بگویند که تراکتور خط حمله ضعیفی دارد ولی ما باید برای همه چیز برنامه ریزی و تمرین کنیم. من دوست دارم بازیکنی که اینجا می آید سطح بازی و تلاش اش از بازیکنان فعلی بیشتر باشد. فرقی نمی کند که او خارجی باشد یا داخلی. در مورد بازیکنان داخلی هم باید بگویم که باید سخت تمرین و تلاش کنند. ما به آنها بعضی وقت ها سخت می گیریم برای اینکه آنها را به حد بالا برسانیم. بازیکنانی چون هازارد و لوکاکو زمانی که جوان بودند با آنها به سختی کار کردیم و نتیجه آن را دیدیم. 5 سال بعد که آنها بازیکنان بزرگی شدند من خوشحال بودم که نقشی هر چند کوچک در پیشرفت آنها داشتم. به همین دلیل  بازیکن تنبل دوست ندارم. تراکتورسازی باشگاهی احساسی است و هوادارانش پر از احساس هستند. ولی باید بدانیم که موفقیت از آسمان نمی آید و باید برای آن تلاش کنیم.

می خواهم همه بازی ها را ببرم

من دوست دارم همه بازی ها را ببرم اما این غیر ممکن است! امیدوارم این اتفاق بیافتد. من با مالک باشگاه هم صحبت هایی کرده ام. گارانتی برای برد همه بازی ها نمی دهم ولی گارانتی می دهم که بهترین باشیم. من از چیزی نمی ترسم و اینجا هستم و تلاش می کنم. قبل از آمدن به ایران بعضی ها به من می گفتند که چرا می آیی ایران؟ من یک آدم ماجراجو بودم و آمدم تا با تمام وجودم بازی کنم چرا که می دانم ایران کشوری تاریخی است. برای موفقیت تجربه من کافی نیست و همه باید کمک کنند. باور دارم که برای تراکتور رویاهای زیادی وجود دارد. می توانم بیایم از قهرمانی صحبت کنم ولی ابتدا باید برنامه ریزی کنیم. رویای قهرمانی فردا نه ولی در آینده به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز