خبرگزاری کار ایران

واکنش برانکو به پادرمیانی پروین برای آشتی با کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۵۳۰

سرمربی پرسپولیس نسبت به ادعای کی‌روش در مورد واسطه شدن پروین میان آنها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی در آخرین صحبت‌هایش پیش از ترک ایران که شب گذشته در برنامه نود پخش شد، مدعی شد که از پروین خواسته میان او و برانکو واسطه شود تا مشکلات طرفین حل و فصل شود ولی برانکو به این درخواست پاسخ منفی داده است.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بازی با پدیده نسبت به ادعای کی‌روش گفت: شما تا بحال شنیدید که علیه کی روش حرف بزنم؟ شنیدید؟ این سوال مرا جواب بدهید؟ هرگز علیه ایشان حرف زدم؟ یا مخالف و علیه تیم ملی حرف زدم؟ خواهشا اگر گفتم بگویید، گفتم؟ چه سوتفاهمی بوده؟ من باز می‌پرسم چه زمانی علیه تیم ملی و شخص کی روش حرفی زدم؟

در این لحظه هجمه‌ای بین خبرنگاران و سرمربی تیم ملی شکل گرفت و خبرنگاران به صحبت‌های مطرح شده بین طرفین اشاره کردند که برانکو گفت: برای من مهم نیست، آیا کی روش علیه من حرف زده یا نه؟ گفته یا نه؟ همین برای من کافی است و دیگر باید درباره چه حرف بزنم؟ او سرمربی تیم ملی بوده و همیشه هم بازیکن خواسته و دادیم و حمایت کردیم از تیم ملی. آیا تا بحال علیه یک برنامه تیم ملی مخالفت کردیم و نگذاشتیم برگزار شود یا مخالفتی کردیم؟ خیلی خوبه! شما از نتایج تیم ملی راضی هستید؟ من سوال می‌کنم!

بعد از این سوال از سوی برانکو یکی از خبرنگاران مدعی شد در برنامه شب گذشته نود و عادل فردوسی پور، نزدیک به 54 درصد از عملکرد تیم ملی اعلام رضایت کردند. برانکو در اینباره گفت: خب دیگر، آماری بوده!

برانکو بعد از اینکه مدیر روابط عمومی باشگاه مدعی شد هیچ واسطه‌گری از سوی علی پروین و کی روش برای این ماجرا نشده گفت: هیچ صحبتی هرگز نشده و این مطالبی که می نویسید را خواندم و اینکه کسی بیاید و چیزی بگوید را ندیدم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز