خبرگزاری کار ایران

باید به داوران شخصیت بدهیم

گل محمدی:‌ کی روش به ما شخصیت جهانی داد / دو بازیکن خارجی جذب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۵۱۷

سرمربی پدیده مشهد در نشست خبری بازی با پرسپولیس درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: اولین بازی دور برگشت از یک ماه و 20 روز بازی داریم که زمان زیادی بود و باید این تیم را به شرایط بازی برسانیم. امکانات تمرینی ما محدود است و بازی‌های تدارکاتی را هم از دست دادیم. به خاطر نداشتن زمین بازی تدارکاتی قبل از بازی با پرسپولیس را از دست دادیم. ما به دلیل نداشتن امکانات بازی‌های تدارکاتی را از دست دادیم. قرار بود آخرین بازی تدارکاتی را انجام دهیم اما چون امکانات نبود و به خاطر نداشتن زمین این موضوع کنسل شد که امیدوارم این موضوع به ما ضربه نزند.

او ادامه داد: ما در  20 روز اخیر دو بازی تدارکاتی داشتیم. اما تاکید می‌کنم که بچه‌ها از نظر ذهنی آماده بازی هستند. ما فردا بازی سختی داریم و با یک تیم قدرتمند به نام پرسپولیس بازی خواهیم کرد. پرسپولیس در چند فصل اخیر تیم اول و خوب ایران بوده و مربی و بازیکنان خیلی خوبی هم دارد اما ما تیم باکیفیتی هستیم و در نیم فصل اول با همه مشکلاتی که داشتیم نتایج خوبی گرفتیم.

گل محمدی افزود: ما آرزوهای زیادی داریم و دوست داریم امسال نتایج خیلی خوبی بگیریم. خوشحالیم که مشکلات برطرف شده چرا که مشکلات مالی داشتیم و عدم حمایت برخی از مسئولان کار را سخت کرد اما با آمدن فرهاد حمیداوی خیلی از مشکلات ما حل شد. از طرف خودم و بازیکنان از او تشکر می‌کنم چرا که کار ارزشمند و بزرگی برای فوتبال مشهد انجام داد که قابل تقدیر است. امیدوارم بتوانیم زحماتی که برای ما کشیده شده را جوابگو باشیم و نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی پدیده درباره اینکه با حضور مالک جدید آنها می‌توانند همانند نیم فصل اول امتیاز جمع کنند، گفت: در نیم فصل دوم شرایط با نیم فصل اول متفاوت خواهد بود. امتیازگیری سخت است. تیم‌هایی که در انتهای جدول هستند نمی‌خواهند سقوط کنند و با تمام وجود بازی می‌کنند و تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند نباید انتظار داشت مثل نیم فصل اول امتیازها را جمع کنیم اما تلاش می‌کنیم خوب نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: بحث امکانات و زمین تمرین مهم است که ما در مشهد خیلی در این زمینه مشکل داریم. امیدوارم با همت مسئولان این مشکلات را حل کنیم. ما تیم خوبی داریم و سعی می‌کنیم مثل نیم فصل اول با نتایج خوب زمین را ترک کنیم.

گل‌محمدی در مورد عملکرد تیم ملی و کی‌روش در 8 سال گذشته، گفت: این بحث بسیار وسیع است و نمی‌توان فقط یکی دو دقیقه در مورد آن صحبت کرد ولی به طور کلی باید بگویم عملکرد مربیان را با نتایج‌شان مقایسه می‌کنند. ما را دو دوره به جام جهانی برد که کار ارزشمندی بود اما دو دوره هم در جام ملت‌ها نتیجه نگرفت باید بنشینیم و مقایسه کنیم و این شرایط را بررسی کنیم که نتایج به میل ما بوده یا نه. کی‌روش مربی بزرگی بود که در سطح جهانی به تیم ما شخصیت داد، این کار ارزشمندی است.

گل محمدی درباره سبک بازی فردای شاگردانش مقابل پرسپولیس گفت: این مسئله به شرایط بازی بستگی دارد. آنجا که باید دفاع کنیم دفاع می‌کنیم و اگر شرایط مهیا باشد کار تهاجمی می‌کنیم و گلزنی می‌کنیم. اینگونه نیست که بتوانم بگویم در نیمه اول دفاع و در نیمه دوم حمله خواهیم کرد. در مورد شرایط نمی‌توان صحبت کرد. باید شرایط بازی را دید و همه چیز به جو بازی بستگی دارد من دوست دارم تیم ما سراپا حمله کند و مالکیت را در اختیار داشته باشد اما پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی سختی با آنها داریم. ما در بیشتر دقایق تمرکزمان روی دفاع است و اگر در دفاع خوب عمل کنیم می‌توانیم کارهای هجومی هم موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این سؤال که مشکلات مالی گفت: تا 50 درصد مطالبات پرداخت شده و اردوی خوبی هم در اردوی ترکیه داشتیم. خیلی از بدهی‌ها صاف شده به خصوص بدهی‌هایی که با بازیکنان خارجی داشتیم و شاید مشکل‌ساز می‌شد.

گل‌محمدی در باره اینکه از روند عملکرد داوران در نیم فصل اول شاکی بوده گفت: شاکی نبودم بلکه یکسری مشکلات بوجود آمده بود که اکثر تیم‌ها با آن درگیر بودند ما دو روز قبل در همایش همنشینی با داوران شرکت کردیم و به نظرم این همایش‌ها به حل مشکلات کمک می‌کند. ما داوران خوبی در سطح کشور داریم که نیاز به رسیدگی و توجه بیشتر دارند اما  آنها دستمزد ناچیزی می‌گیرند و نباید توازن بین دستمزد داوران،‌ مربیان و بازیکنان اینقدر زیاد باشد. ما باید به داورانمان شخصیت بدهیم چرا که شخصیت آنها در زمین قضاوت می‌کند. من پیشنهاد دادم که داوران و مربیان با هم جلسه‌ای بگذارند تا جوی صمیمی بین آنها برقرار شود داوران ما پتانسیل بالایی دارند و باید از آنها حمایت شود.

وی درباره داوران آفلاین هم افزود: من از این موضوع خبر ندارم و فکر می‌کنم این موضوع باعث کمتر شدن مشکلات باشد اما از این تکنولوژی سر درنمی‌آورم.

گل محمدی درباره عملکرد پدیده در نقل و انتقالات گفت: دو بازیکن خارجی به ما اضافه خواهند شد و از طرفی امیری، منصوریان، خلعتبری و قنبری از ما جدا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز