خبرگزاری کار ایران

از منشا تشکر می‌کنم

برانکو: هیچ پادرمیانی بین من و کی‌روش انجام نشد/ شما از نتایج تیم ملی راضی هستید؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۴۶۶

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار مقابل پدیده صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با پدیده اظهار داشت: وارد بخش دوم مسابقات لیگ می‌شویم و در همین ابتدا باید یک دربی برگزار کنیم. تیمی که  با امتیاز مساوی با ما و سپاهان در صدر جدول قرار دارد و این خودش این بیانگر کار سختی است که مقابل آنها داریم. پدیده طی نیم فصل فقط 2 باخت را تجربه کرد که در آن دو دیدار هم شایسته شسکت نبود. آنها یک تیم با لیاقت و خوب هستند که قاطعانه بازی می‌کنند. در دیدار مقابل استقلال دیدیم که چقدر خوب بازی کردند و چه کیفیتی دارند و این‌ها همه نشان از یک رویارویی سخت برای ما دارد. این بازی مقابل هوادارانمان هم انجام می‌شود و با توجه به شرایط سختی که دارد نتیجه آن نامعلوم است.

وی در مورد غایبان تیمش در این بازی گفت: ما مهدی ترابی، انصاری و ماهینی را نداریم، محسن ربیع‌خواه هنوز به طور کامل خوب نشده و جلال حسینی هم کمی احساس ناراحتی می‌کند.

اولین سوال از برانکو مربوط به بازیکنی بود که در لیست خروجی این باشگاه قرار داشت و در انتقالی جالب توجه راهی استقلال شده است؛ حضور گادوین منشا در استقلال با این واکنش برانکو همراه شد: خب این سوال مربوط به استقلال و کادرفنی آنهاست چون آنها این بازیکن را گرفته اند. صحبت خاصی در اینباره نداریم. ما از منشا تشکر می کنیم بابت تمام تلاشی که برای ما داشت.

برانکو در مورد اشتباهات داوری هم گفت:‌ ما امکان اشتباه داریم و هیچ وقت از کدام از ما از داوری ناراحت نشدیم در صورتی که محترمانه قضاوت شده باشد. ما فقط یک داوری محترمانه می‌خواهیم. البته داوران اشتباه می‌کنند اما این باید شامل هر دو طرف باشند. داوران هم این حق را دارند که روز بد داشته باشند، من هیچ وقت از آنها عذرخواهی نخواستم اما واقعیت این است که ما بیشتر از دیگر تیم‌ها لطمه خوردیم. اشتباه باز هم خواهد بود همانطور که بازیکنانم اشتباه می‌کنند و همانطور که من اشتباه می‌کنم و ما اینجا هستیم تا مشکلات را کمتر کنیم.

وی در واکنش به این موضوع که کارلوس کی‌روش مدعی شده به دنبال صحبت با او بوده و حتی در اینباره علی پروین را نیز واسطه کرده است گفت: شما تا بحال شنیدید که علیه کی روش حرف بزنم؟ شنیدید؟ این سوال مرا جواب بدهید؟ هرگز علیه ایشان حرف زدم؟ یا مخالف و علیه تیم ملی حرف زدم؟ خواهشا اگر گفتم بگویید، گفتم؟ چه سوتفاهمی بوده؟ من باز می‌پرسم چه زمانی علیه تیم ملی و شخص کی روش حرفی زدم؟ 

در این لحظه هجمه‌ای بین خبرنگاران و سرمربی تیم ملی شکل گرفت و خبرنگاران به صحبت‌های مطرح شده بین طرفین اشاره کردند که برانکو گفت: برای من مهم نیست، آیا کی روش علیه من حرف زده یا نه؟ گفته یا نه؟ همین برای من کافی است و دیگر باید درباره چه حرف بزنم؟ او سرمربی تیم ملی بوده و همیشه هم بازیکن خواسته و دادیم و حمایت کردیم از تیم ملی. آیا تا بحال علیه یک برنامه تیم ملی مخالفت کردیم و نگذاشتیم برگزار شود یا مخالفتی کردیم؟ خیلی خوب است! شما از نتایج تیم ملی راضی هستید؟ من سوال می‌کنم! 

بعد از این سوال از سوی برانکو یکی از خبرنگاران مدعی شد در برنامه شب گذشته نود و عادل فردوسی پور، نزدیک به 54 درصد از عملکرد تیم ملی اعلام رضایت کردند. برانکو در اینباره گفت: خب دیگر، آماری بوده! 

برانکو بعد از اینکه مدیر روابط عمومی باشگاه مدعی شد هیچ واسطه‌گری از سوی علی پروین و کی روش برای این ماجرا نشده گفت: هیچ صحبتی هرگز نشده و این مطالبی که می نویسید را خواندم و اینکه کسی بیاید و چیزی بگوید را ندیدم.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگر صحبت‌هایش که به دنبال پایان دادن به بحث درباره کارلوس کی‌روش بود گفت: من اکنون اینجا هستم تا تجارب را در اختیار تیم پرسپولیس و هواداران قرار دهم نه اینکه مردم را به جان همدیگر بیندازم. 

وی درباره پیشنهاداتی که از خارج از فوتبال ایران به دستش رسیده و ماجرای درخواست الاهلی عربستان گفت: بله خب، همانطور که بازیکنانم دارای پیشنهاد هستند و به دنبال بازیکنانم هستند، شاید دو روز گذشته بود که گفتم، من مربی ای بودم که چند قهرمانی داشتم. با تیم ایران سوم جام آسیا شدم. در بوسان قهرمان شدم و فینالیست لیگ قهرمانان شدم و طبیعی است که پیشنهاد برایم وجود داشته باشد و این اصلا عجیب نیست.

برانکو درباره صحبت‌های گل محمدی و اینکه به دنبال ضربه زدن به پرسپولیس از چه طریقی هستند و البته در خصوص نقل و انتقالات تیمش نیز گفت: آقا یحیی حق دارند و این روش بازی آنهاست و عالی هم بازی کردند. مقابل سپاهان در اصفهان و برابر استقلال و برابر پرسپولیس همینطور. طبیعی است که الان هم این تلاش را داشته باشند. درست است که خلعتبری رفت که بازیکن مهم آنها بود و البته رضایی جای او آمد. ما به دنبال جواب این روش آنها خواهد بود. در خصوص نقل و انتقالات هم ما در دفاع نادری را آوردیم و برای هر کدام از بازیکنان خط دفاعی بازیکنان جایگزین خوبی داریم. حالا تا قبل از محرومیت و مسائل دیگر کارمان را به این شکل ادامه خواهیم داد.

وی درباره شرایط بازیکنان مصدوم تیمش گفت: ماهینی باید تا بعد از نوروز آماده شود. انصاری هم آخر فصل آماده خواهد شد. ربیع خواه هم طی چند روز آینده باید شرایطش بررسی شود.

برانکو درباهر تقویت تیمش گفت: این خیلی مهم است که ما هم نیمکت قدرتمندی داشته باشیم و هم تیم داخل زمین با کیفیت و قوی. ما دیدارهای سختی را پیش رو داریم و طبیعی است که همه فرصت بازی دارند. تیم از 11 نفر تشکیل نشده بلکه 18 تا 22 نفر.

سرمربی پرسپولیس درباره داوران پشت دروازه در فوتبال ایران گفت: من خودم خیلی طرفدار سیستم VAR نبودم. ظاهرا آن زیبایی خاص فوتبال را می‌گیرد اما بهرحال تکنولوژی کار خودش را انجام می‌دهد و این سیستم در اکثر کشورهای فوتبالی دنیا پذیرفته شده و می‌تواند کمک بزرگی در لحظات کلیدی باشد.

وی درباره تصمیمش برای بشار رسن به دلیل تاخیر در ورود به تهران و حضور در تمرینات گفت: بشار تمرین می کند و حالا خواهیم دید و بهرحال یک جرایمی شامل حال او خواهد شد.

برانکو که در جریان نشست خبری امروز خود بارها عطسه و جریان گفتگو را با مشکل مواجه کرده بود در پاسخ به خبرنگاران که پرسیده آیا سرما خورده و با مشکل مواجه است گفت: سرما نخورده‌ام و کاملا آماده این بازی هستم اما بسیار تشکر می‌کنم که پیگیر حال من هستید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز