خبرگزاری کار ایران

هدف گذاری بر اساس موفقیت خواهد بود

سعادتمند: مسایل اجرایی باشگاه استقلال برعهده فتحی است

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۳۷۵

احمد سعادتمند عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد مشکلات مالی استقلال برطرف خواهد شد و تیم با کسب نتایج خوب رضایت هواداران را جلب خواهد کرد.

به گزارش ایلنا،احمد سعادتمند عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد مشکلات مالی استقلال برطرف خواهد شد و تیم با کسب نتایج خوب رضایت هواداران را جلب خواهد کرد.

با سعادتمند رییس هیات مدیره استقلال درخصوص اتفاقات روز این باشگاه همکلام شدیم.

دومین جلسه هیات‌مدیره تیم‌تان هم برگزار شد. در این باره صحبت کنید.

خدا را شکر یک جلسه سه ساعته خوب را خدمت دوستان برگزار کردیم. همه اعضای هیات مدیره تشریف داشتند. مباحث بسیار خوبی هم در این جلسه عنوان و قرار شد مصوبات هم از طریق باشگاه اعلام شود.

استقلال این روزها با مشکلات مالی روبه‌رو است. چه راهکاری برای این موضوع اندیشیده‌اید؟

قرار شد تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا به باشگاه کمک کنیم. همان‌طور که در صحبت‌های قبلی هم عنوان کردم، قصدمان کمک کردن به استقلال است. این تیم نیم‌فصل سختی را در پیش دارد و بازیکنان باید با فراغ بال بیشتر در مسابقات حاضر شده و افتخارآفرینی کنند.

شایعه شده آقای خطیر از باشگاه دلخور است! این موضوع صحت دارد؟

این مسایل را از آقای فتحی بپرسید. ایشان در این زمینه پاسخگو هستند. من در جریان این مسایل نیستم. به عنوان مدیرعامل تمام مسایل اجرایی باشگاه برعهده آقای فتحی است و ما مسایل کلان را بررسی می‌کنیم.

هدفگذاری استقلال برای نیم‌فصل دوم چیست؟

هدفگذاری استقلال چه برای این فصل و چه فصل آینده موفقیت این باشگاه‌ است و از همه هواداران می‌خواهم تا با صبر و تحمل پشت‌سر تیم باشند که اتفاقات خوبی برای این تیم بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز