خبرگزاری کار ایران

با پایان هفدهمین دوره لیگ برتر تکواندو؛

بهترین‌های «جام خلیج فارس» معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۲۶۶

دیدارهای هفته پایانی از دور برگشت لیگ برتر تکواندو امروز (دوشنبه - 15 بهمن‌ماه) برگزار و در پایان بهترین‌های جام خلیج فارس معرفی شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته هفتم (پایانی) از دور برگشت هفدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» "یادواره پانصد شهید تکواندو" امروز (دوشنبه – 15 بهمن‌ماه) با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم شهرداری ورامین بدون باخت و با کسب 12 برد، 2 تساوی و 38 امتیاز توانست برای پنجمین مرتبه بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد؛ تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 11 برد، یک باخت، 2 تساوی و 35 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و لوازم خانگی کن نیز با کسب 10 برد، 2 باخت، 2 تساوی و 32 امتیاز سوم شد.

در پایان این رقابت‌ها پیام خانلرخانی از تیم شهرداری ورامین به عنوان بهترین سرمربی جام خلیج فارس معرفی شد، امیرمحمد بخشی از تیم لوازم خانگی کن عنوان فنی‌ترین بازیکن را بدست آورد. احمد اخلاقی از استان سمنان به عنوان برترین داور و سلمان خواجه حسنی از تیم صنعت مس کرمان عنوان بهترین سرپرست را کسب کردند.

همچنین کاپ اخلاق به تیم پالایش نفت آبادان تعلق گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز