خبرگزاری کار ایران

هفته ۱۶ لیگ برتر فوتبال ایران؛

مهاجری: برد امروز ماشین سازی نوید بخش روزهای بهتر است/ من در شهر خودمان نمی توانم هشت سال مربی باشم!

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۱۳۱

رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز معتقد است به عنوان مربی نمی تواند هشت سال در شهر خودش مربیگیری کند.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان که با پیروزی یک برصفر تیمش همراه بود، گفت: به استقلال خوزستان خسته نباشید می‌گویم. بعد از 50 روز تعطیلی مقابل حریفی که انتحاری بازی می‌کرد کار سخت بود. برایمان قابل پیش‌بینی بود که این تیم با تمام وجود و انرژی بازی می‌کند.

وی افزود: تجربه استقلال خوزستان را در پدیده داشتم. کار آنها بسیار سخت است. امروز شرایط لازم را برای بازی نداشتیم که دلیل این مسئله دوری طولانی مدت از مسابقات بود. این برد خیلی لذت داشت. توانستیم در شروع نیم فصل دوم 3 امتیاز خوب بگیریم و این مسئله نویدبخش خبری خوش برای مردم تبریز است.

مهاجری در ادامه یادآور شد: وظیه ما این است که تیم را آماده کنیم. از استقلال خوزستان شناخت زیادی نداشتیم و باید از دیدارهای تدارکاتی که این تیم انجام داده بود به شناخت می‌رسیدیم. یک گل زدیم و چند موقعیت خوب دیگر را هم داشتیم. روز به روز بهتر خواهیم شد. ما در نیم فصل سه بازیکن ارزشمندمان را از دست دادیم اما نفرات خوبی را هم جذب کردیم که قطعا در ادامه بهتر خواهند شد.

سرمربی ماشین سازی در ادامه یادآور شد: استقلال خوزستان با همه بضاعت خود بازی کرد. پیروزی مقابل آنها بسیار سخت بود. ما شاهد آمادگی کافی از تیم‌مان بودیم.

وی در مورد کیفیت بد زمین چمن غدیر، گفت: زمین چمن غدیر کیفیت لازم را نداشت. خدا نکند با رفتن  فولاد از این ورزشگاه وضعیت چمن خراب شود. به دلیل مشکل نور زمان بازی را تغییر دادند که این دلیل اصلی نیست و فکر می‌کنم دلیل دیگری باعث این کار شده که امیدوارم من اشتباه کنم. امیدواریم مسئولان شرایط زمین را بهبود را ببخشند. فوتبال خوزستان روی زمین است و این شرایط را سخت می‌کند. فوتبال خوزستان همیشه شاداب بوده است و آنها برای بازی خوب نیاز به زمین مناسب دارند.

مهاجری در مورد نقل و انتقالات نیم فصل عنوان کرد:‌ این بهترین نفراتی بود که توانستیم بگیریم. در نیم فصل جذب بازیکن سخت است سالاروند بازیکن شایسته‌ای است. او تازه به جمع ما اضافه شده و امیدواریم بازیکنان که تازه آمدند بتوانند روز به روز به شرایط بهتری برسند.

وی در پاسخ به این سال که کارلوس کی‌روش مقابل دست‌های پشت پرده ایستاد و آیا ما مربی با این معیار در فوتبال ایران نیاز داریم، گفت: سوال شما دو قسمت دارد یک بخش مربوط به مبارزه با فساد است که در مورد آن  باید با مستندات صحبت کرد و من چون چیزی در اختیار ندارم به آن بخش کاری ندارم. در مورد مبحث فنی باید بگویم‌ کی‌روش توانست به فوتبال ما هویت بدهد و در راه خودش مبارزه کنند. بازیکنان بزرگی در تیم ملی ما بودند که ما فکر می‌کردیم اگر نباشند به  مشکل می‌خور‌یم اما او پای همه چیز ایستاد و آن کاری که فکر می‌کرد درست است را انجام داد سطح کی‌روش از فوتبال ما بالاتر است. ما استاد دانشگاه را به مدرسه راهنمایی آوردیم. بازی‌های تدارکاتی ما با چه تیم‌هایی بود؟ نگاه کنید چه چطور کار را پیش می‌بردیم؟ البته او هم ایراد داشت اما از کی‌روش نتوانستیم خوب استفاده کنیم. او همیشه در ذهنش دشمن‌هایی داشت که به مبارزه با آنها می‌پرداخت. اگر ما برنامه ریزی بهتری داشتیم می‌توانستم در جام جهانی صعود کنیم و در جام ملت‌ها قهرمان شویم. در کل خوش استقبال و بد بدرقه هستیم. من به عنوان مربی نمی‌توانم هشت سال در شهر خودم دوام بیاورم اما او با همه نا ملایمتی‌ها در این مدت دوام آورد. باید از او بیشتر استفاده می‌کردیم ولی ما نتوانستیم از او استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز