خبرگزاری کار ایران

یک زندانی، زوج آزمون در زنیت روسیه

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۹۰۲

مهاجم زنیت با وجود این که چند روزی هست در بازداشتگاه به سر می برد اما نامش در فهرست 24 نفره این تیم برای لیگ اروپا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، آکساندر کوکورین مهاجم ملی پوش روسیه که یکی از سرشناس ترین بازیکنان زنیت قلمداد می شود بنا به پرونده جنایی تشکیل شده در مسکو همراه با دو نفر دیگر از چند روز پیش بازداشت و در زندان به سر می برد. اتفاقی که باعث شد تا این بازیکن به یکی از سوژه های جنجالی فوتبال روسیه در زمستان سرد و برفی تبدیل شود.

باشگاه زنیت که چاره ای نداشت تا فهرست اروپایی خود را تا روز اول فوریه 2019 به یوفا ارسال کند تا مشکلی برای بازی با فنرباغچه ترکیه در مرحله یک شانزدهم نهایی نداشته باشد نام الکساندر کوکورین زندانی را نیز در بین سه مهاجم معرفی شده به یوفا در کنار زوبیا و سردار آزمون قرار داد تا این تصمیم سماک سرمربی روس زنیت بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشته باشد.

به نوشته سایت sport.kg سرگئی سماک سرمربی زنیت با اطمینان از صحبت های وکلای باشگاه در راه آزادسازی کوکورین از زندان امیدوار است ملی پوش روس از 8 فوریه به تمرینات زنیت اضافه شود تا به عنوان زوج آزمون یا زوبیا در مصاف با فنرباغچه در لیگ اروپا به میدان برود. اتهامی که کوکورین را روانه زندان کرده شرط بندی و مشارکت در برخی پرونده های جنایی از جمله نژادپرستی همراه با یکی از بازیکنان کراسنودار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز