خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس نیم فصل دوم رویایی است

نعمتی: می‌خواهیم در نیم‌فصل دوم استارت محکمی برای تکرار قهرمانی بزنیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۷۶۷

سیامک نعمتی مدافع پرسپولیس تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا همراه با این تیم یک قهرمانی دیگر را در لیگ کسب کند.

به گزارش ایلنا، سیامک نعمتی مدافع پرسپولیس تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا همراه با این تیم یک قهرمانی دیگر را در لیگ کسب کند. نعمتی معتقد است پرسپولیس با وجود این بازیکنان و حمایت هواداران می‌تواند باز هم مدعی جدی این عنوان باشد. با وی درخصوص شرایط این تیم، بازی مقابل پدیده و همچنین صعود به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی صحبت کردیم.

برد خوبی مقابل سپیدرود به دست آوردید در این باره صحبت کنید

خدا را شکر توانستیم یک برد باارزش را کسب کنیم. ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم بخصوص در بیست دقیقه ابتدایی که چند موقعیت گلزنی داشتیم. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم تا به پیروزی برسیم. خدا را شکر در یک بازی سخت، جواز صعود را به دست آوردیم.

تیم سپیدرود را چطور دیدید؟

سپیدرود هم تیم بسیار خوبی بود. تیم آنها متحول شده است. تیم بابرنامه و خوبی بوده‌اند و باید به علی آقا کریمی تبریک بگویم.

قبول داریدتیم‌تان برای رسیدن به فینال بازی‌های سختی را درپیش دارد؟

خب ما باید در ادامه به مصاف پدیده و سپاهان برویم. بازی مقابل پدیده را در تهران برگزار خواهیم کرد. هواداران ما حضور دارند و می‌توانیم در کنار آنها برد را کسب کنیم. سپاهان هم که همیشه یک رقیب جدی برای ماست و باید مقابل این تیم هم با تمام توان به میدان برویم.

پرسپولیس سال‌های زیادی است که قهرمان جام حذفی نشده، فکر می‌کنید امسال بتوانید این طلسم را بشکنید؟

ما هنوز سه بازی سخت برای قهرمانی داریم اما خب جام حذفی مسیر خیلی بهتری برای گرفتن سهمیه برای حضور در آسیاست اما ما پله پله جلو خواهیم رفت و برای هر بازی برنامه خاصی داریم.

در لیگ هم با اولین گام به مصاف پدیده می‌روید به ظاهر سخت است

پدیده در نیم‌فصل اول تیم بسیار خوبی نشان داد. ما می‌خواهیم در نیم‌فصل دوم استارت محکمی برای تکرار قهرمانی بزنیم. به همین دلیل با حمایت هواداران‌مان یک نیم‌فصل دشوار را آغاز خواهیم کرد.

بازیکنان جدید تیم‌تان هم توانستند در اولین گام عملکرد خوبی داشته باشند.

ما بازیکنان بسیار باکیفیتی را در نیم‌فصل به خدمت گرفتیم. تجربه و حضور آنان در تیم خیلی به ما کمک می‌کند و من مطمئن هستم یک تیم رویایی را در ادامه خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم با انجام بازی‌های خوب رضایت هواداران را به دست بیاوریم.

شرایط خودتان چطور است؟

خدا را شکر در شرایط خوبی هستم. در نیم‌فصل اول هم خیلی انگیزه داشتم و همین را در ادامه بازی‌ها نیز خواهم داشت. دوست دارم به موفقیت پرسپولیس کمک کنم تا بتوانیم در قهرمانی هت‌تریک کنیم. البته می‌دانم که بازی‌های سختی در پیش داریم و باید با تمام تمرکز به میدان برویم.

نظرت در خصوص قهرمانی قطر در جام ملت‌هاچیست.

قطر عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشت. اما من هنوز هم اعتقاد دارم ایران می‌توانست عنوان قهرمانی را کسب کند زیرا شایسته کسب این مقام بود. به هرحال تجربه شد که ببینیم تیم‌ها در آسیا پیشرفت کردند. شما دیدید تیم‌های قطری هم امسال در لیگ قهرمانان آسیا تا مراحل پایانی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز