خبرگزاری کار ایران

اصفهانیان: امیدوارم داوران در نیم فصل دوم بتوانند مانند گذشته عملکرد خوبی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۵۵۸

رئیس کمیته داوران فدراسیون معتقد است این نشست ها برای پوشش نقاط ضعف تشکیل می‌شود که همه باید کمک کنند تا ضعف‌ها را پوشش دهیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در حاشیه نشست سمینار مربیان با داوران گفت: جلسه خوبی را با سرمربیان، سرپرستان و کاپیتان تیم‌های لیگ برتری برگزار کردیم که در این جلسه برخی نکات فنی مبنی بر حضور داوران پشت دروازه و سیستم ویدئو چک (VAR) را ارائه کردیم و امیدواریم از سیستم (VAR) در آینده استفاده کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در جلسه‌ای که برگزار کردیم از پیشنهادات و انتقادات مربیان و ... استفاده کردیم و به طور قطع تلاش خواهیم کرد تا مشکلات حل شوند. نتایج را به هیئت رئیسه و مهدی تاج می‌رسانیم تا تصمیم گیری نهایی انجام شود. از باشگاه‌ها انتظار داریم تا در جلسات این چنینی شرکت کنند، اما متاسفانه برخی باشگاه‌ها همیشه غیبت دارند، اما خدا را شکر در جلسه امروز (یکشنبه 14 بهمن) نیز مشاهده کردید که از باشگاه‌های زیادی از جمله استقلال و پرسپولیس نماینده‌ای حضور داشت.

عضو هیات رئیسه فدراسیون افزود: این نشست ها برای پوشش نقاط ضعف تشکیل می‌شود که همه باید کمک کنند تا ضعف‌ها را پوشش دهیم. اگر بتوانیم حامی مالی خوبی بگیریم و ... می‌توانیم حقوق داوران را بیشتر کنیم، زیرا مربیان نیز بیان کردند که حقوق داوران کم است و برای رفع این مشکل باید تصمیماتی را اتخاذ کنیم.

رئیس کمیته داوران در پایان خاطر نشان کرد: ما هم معتقد هستیم که حقوق داوران باید بیشتر شود، زیرا انگیزه آن‌ها بالاتر می‌رود. امیدوارم داوران در نیم فصل دوم لیگ برتر بتوانند مانند گذشته عملکرد خوبی داشته باشند. ما باید در کنار همدیگر کمک کنیم حق به حقدار برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز