خبرگزاری کار ایران

مدیرروستا: زمان جدایی کی‌روش رسیده بود / باید به دنبال یک مربی با ایده جدید باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۵۰۰

پیشکسوت فوتبال در مورد جدایی کی‌روش از تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر مدیرروستا در مورد جدایی کی روش از تیم ملی ایران گفت: بالاخره هر قراردادی یک روز به پایان می رسد و زمان جدایی کی روش از تیم ملی ایران نیز پس از پایان جام ملت های آسیا بود.

وی ادامه داد: کی روش آنطور که باید و شاید در تیم ملی ایران موفق نبود حال اینکه توانایی او برای کسب موفقیت کامل نبود یا نخواست که در تیم ملی ایران موفق شود، موضوع قابل بررسی است.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: درست است که کی روش مربی کارنامه داری بود و موفقیت های بسیاری در عرصه مربیگری کسب کرد، اما به نسبت هزینه بالایی که برای فدراسیون فوتبال در پی داشت، می‌توان گفت که عملکرد قابل دفاعی در تیم ملی ایران نداشت.

مدیروستا در ادامه گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال، آن هزینه بالا را برای کی روش پرداخت نکردند که تیم ملی کشورمان فقط راهی جام جهانی شود یا از گروه خود در جام ملت های آسیا صعود کند. به نظرم سطح توقعات مسئولان فدراسیون از کی روش بسیار پایین بود.

وی در ادامه انتقاد خود از مسئولان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: رفتاری با کی روش انجام شد و این مربی به این نتیجه رسید که تمام آمال و آرزوهای مردم ایران در صعود به جام جهانی خلاصه می شود و پس از تحقق این خواسته، دیگر انگیزه ای برای تلاش بیشتر نداشت. باتوجه به آن مبالغ سنگین که برای هدایت تیم ملی هزینه شد، خروجی نباید آن چیزی می شد که حالا شاهد هستیم.

ملی پوش سابق فوتبال ایران ادامه داد: اگر مسئولان فدراسیون فوتبال از کی روش توقع صعود از مرحله گروهی جام جهانی یا قهرمانی در جام ملت های آسیا را داشتند و رفتاری مطابق این توقع نشان می دادند، قطعا نتایج بهتری از تیم ملی شاهد بودیم.

مدیروستا در مورد آینده تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: باید به دنبال یک مربی با ایده جدید باشیم. قبلا هم گفتم که ما باید برای تیم های پایه ای کشورمان مربی بزرگ بیاوریم. همان کاری که قطر انجام داد و در نهایت پس از چندسال سرمایه گذاری روی فوتبال پایه، به قهرمانی در جام ملت های آسیا رسید.

وی گفت: علی پروین همیشه معتقد بود که هر زمانی ما قبول کردیم که از ژاپن، کره جنوبی و استرالیا عقب مانده ایم می توانیم به پیشرفت فوتبال کشورمان امیدوار باشیم. اما همیشه با غرور از اینکه تیم اول آسیا هستیم سخن می گفتیم و همین غرور سبب شد تا فوتبال درجا بزند.

علی اصغر مدیرروستا در خاتمه اشاره ای به انتخابات هیات فوتبال استان البرز داشت و گفت: اکثر کاندیداهای انتخابات هیات فوتبال انصراف دادند و این موضوع اصلا برای فوتبال البرز جالب نیست که کسی نمی خواهد برای ریاست هیات با سایر کاندیداها رقابت کند. در هر صورت امیدوارم فردی رئیس هیات فوتبال استان البرز شود که فوتبالی باشد و در کنار آن بتواند منابع مالی لازم را جذب کند و فوتبال این استان را از حالت سکون خارج کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز