خبرگزاری کار ایران

دوشنبه و در فدراسیون تکواندو؛

هفته پایانی لیگ برتر تکواندو برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۳۰۴

دیدارهای هفته هفتم (پایانی) لیگ برتر تکواندو مردان روز دوشنبه – 15 بهمن‌ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود تا پرونده جام هفدهم «خلیج فارس» بسته شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، رقابت‌های هفته هفتم (پایانی) از دور برگشت هفدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» "یادواره پانصد شهید تکواندو" روز دوشنبه – 15 بهمن‌ماه با حضور 8 تیم در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، ملوان نداجا و صنعت مس کرمان حضور دارند.

براساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، در نخستین دیدار از این هفته شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند؛ در ادامه شرکت پالایش نفت آبادان رو در روی دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرد. سپس هوگوپوشان پاس قوامین به مصاف تکواندوکاران تعاونی انقلاب شهریار می‌روند؛ در آخرین دیدار جام هفدهم نیز صنعت مس کرمان با ملوان نداجا دیدار می‌کند.

گفتنی است؛ در پایان هفته ششم از دور برگشت، تیم شهرداری ورامین با کسب 37 امتیاز و در فاصله یک هفته باقی مانده به پایان لیگ موفق شد پنجمین عنوان قهرمانی خود در جام خلیج فارس را مسجل نماید؛ دانشگاه آزاد اسلامی با 32 امتیاز و یک پله صعود در جایگاه دوم قرار گرفت و لوازم خانگی کن با کسب 31 امتیاز رده سومی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز