خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم ملی قاب دل سرمربی تراکتور را ربود

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۲۱۹

تنها نقش مسعود شجاعی در جام ملت‌های آسیا حضور در نشست‌های خبری پیش از بازی و صحبت درباره بازی‌های تیم ملی بود اما در بازگشت به تبریز ماموریت بزرگ خود را در تراکتورسازی را استارت خواهد زد.

به گزارش ایلنا، شجاعی با وجود فعالیت چشمگیری که در نشست‌های خبری داشت اما فقط 2 دقیقه مقابل عمان فرصت بازی یافت تا در کارنامه‌اش چهار دوره حضور در جام ملت‌های آسیا ثبت شود.

با وضعیتی که شجاعی در تیم ملی تجربه کرد دیگر بعید است از سوی مربیان آتی به تیم ملی فراخوانده شود و مربیان آینده بدون شک نام او را در فهرست ملی‌پوشان قرار نخواهند داد.

شجاعی از این پس باید همه هوش و حواسش را معطوف به بازی‌های باشگاهی کند و با تمام قوا در خدمت تیمی باشد که پشت سرش هواداران بسیاری را می‌بیند. در واقع انتظارها از او که حالا یکی از بازیکنان تراکتورسازی محسوب می‌شود بسیار زیاد است و شاید به همین دلیل بود که لیکنز پیش از شروع تمرین شجاعی با تراکتورسازی به استقبال او رفت و برایش دسته گل برد تا این بازیکن با تجربه با روحیه‌ای متفاوت در رقابت‌های باشگاهی حاضر شود.

شجاعی-تراکتور از حالا به بعد دوران تازه‌ای را آغاز خواهند کرد. مسعود می‌تواند از حالا تا زمانی که کفش‌ها را برای همیشه می‌آویزد بازیکن متفاوتی در ترکیب تراکتورسازی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز