خبرگزاری کار ایران

"نمی‌دانم چرا در ایران زمین‌های خوبی نداریم"

واکنش شفر به مذاکره گادوین منشا با استقلال

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۰۶۷

سرمربی استقلال تهران پس از برتری در بازی دوستانه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وینفرد شفر سرمربی استقلال در پایان دیدار دوستانه با ویستا توربین گفت: نیمه اول خوبی را داشتیم. از تیم حریف و مسئولان برگزاری مسابقه تشکر می‌کنم زیرا شرایط برای برگزاری این دیدار آسان نبود. در دو هفته قبل دیدید که به دلیل شرایط آب و هوایی زمین شرایط خوبی نداشت و نمی‌دانم چرا در ایران زمین های خوبی نیست. زمین خوب برای هواداران و بازیکنان بهتر است و هواداران می توانند بازی بهتری ببینند. بازیکنان ملی نیز برگشتند و یک نیمه دو نفر از آنها بازی کردند تا در فضای تیمی قرار بگیرند. از فردا برای دیدار با پیکان آماده می‌شویم.

وی در ادامه درباره بازیکنان ملی پوش استقلال و وضعیت آنها اضافه کرد: سه بازیکن ملی پوش به تیم اضافه شدند. آنها در اردوی تیم ملی خیلی خوب تمرین کردند. فکر می کنم آنها یک مقدار ناراحت هستند زیرا فکر می کردند تیم ملی قهرمان می شود و حالا باید با آنها صحبت کنیم تا برای موفقیت تیم باشگاهی خود آماده شوند.

سرمربی استقلال در ادامه در واکنش به این موضوع که چرا خسرو حیدری و علی کریمی همواره مصدوم هستند، گفت: امیدوارم آنها زودتر برگردند.

شفر در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد تیم برای شروع لیگ آماده نیست، افزود: به شما تبریک می گویم. آیا شما مربی هستید؟ ما شرایط خوبی داریم. ایسما به تیم ما اضافه شده، چند بازیکن جدید و چند بازیکن جوان داریم و بعد از این بازی دوستانه باید اسامی را در نظر بگیریم تا ببینیم کدام بازیکنان برای بازی اول بهتر هستند.

سرمربی استقلال درباره انتقال منشا به این تیم بیان کرد: من نمی‌دانم.(سرمربی استقلال سپس با صدای بلند منشا را صدا کرد و گفت من او را اینجا نمی‌بینم).

شفر در پاسخ به این سوال که آیا برنامه های استقلال مطابق خواسته های شما بود، گفت: امروز فقط درباره بازی صحبت می کنم. شاید برخی موضوعات خوب نباشد اما امروز فقط درباره بازی حرف می زنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز