خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید مس: از دست نشان حمایت میکنیم این تیم لیاقتش صعود است

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۶۵

مدیرعامل مس کرمان از سرمربی این تیم حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم مس کرمان که در شروع نیم فصل دوم نتایج خوبی را به دست نیاورد حاصل کارش دو باخت و دو تساوی بود و همین مسئله باعث شد تا با انتخاب هیات مدیره وتایید مشاور فرهنگی ورزشی مدیر عامل مس ایران در این باشگاه دست به تغییر زده  و پرویز ابراهیمی را به عنوان مدیر عامل این  باشگاه منصوب کنند.

در اولین تجربه مدیر عاملی ابراهیمی در مس، تیمش مقابل نماینده البرز قرار گرفت و علیرغم این که مس در کرج موقعیت های خوبی خلق کرد در نهایت نتیجه را یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد تا مس در چهار بازی اول خود دو باخت و دو تساوی در کارنامه داشته باشد و همین اتفاق با اعتراض هواداران کرمانی همراه شده و از عملکرد کادر فنی این تیم ابراز نارضایتی کنند. در همین ارتباط زمزمه هایی در خصوص تغییرات کادر فنی مس به وجود آمد که در این خصوص ابراهیمی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: در دور برگشت تیم ما یک سری مشکلات داشت که نتوانستیم نتایج دلخواهمان را به دست بیاوریم و در نهایت در چهار هفته اول تنها توانستیم از دوازده امتیاز دو امتیاز به دست بیاوریم که همین مسئله سبب شده تا ما تلاش کنیم در بازی های بعد امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود: مطمئنا تیم ما بازیکنان خوب و ارزشمندی دارد که همگی تجربه خوبی دارن و به طور حتم این تیم مس لیاقت و شایستگی اش صعود به لیگ برتر است. ما کادر فنی خوبی داریم، آقای دست نشان کارنامه بسیار خوبی در صعود تیم های لیگ یکی به برتر دارند و قطعا با حمایتی که مدیریت و هیئت مدیره باشگاه از ایشون خواهند داشت به همراه تلاش بازیکنان و حمایت پرشور هواداران خونگرم کرمانی زمینه صعود ما به لیگ برتر فراهم خواهد شد.البته طی این هفته ها یکسری افراد که منافعی در تیم داشتند برای رسیدن به منافع خود دست به یکسری حاشیه سازی زدند و قصد دارند برای تیم ما حاشیه هایی را به وجود بیاورند از همین جا به آن ها اعلام می کنیم که از حاشیه سازی دست بر دارند.  مس متعلق به مردم کرمان است و امسال عز مش برای صعود به لیگ برتر جزم شده و دست از شیطنت بردارند و اجازه دهند کادر فنی با تلاش و یکدلی همه تیم زمینه را برای صعود فراهم کنند. اگر این چند نفر که تعدادشان هم زیاد نیست  برای مس حاشیه سازی کنن و دست از حاشیه سازی بر ندارند به زودی نام آن ها را به هواداران و همچنین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام می کنم . آن ها حق ندارند برای مس ، که همیشه در فوتبال ایران حرف برای گفتن داشته حاشیه سازی کنند.

ابراهیمی در پایان گفت: قطعا ما از کادر فنی به ویژه آقای دست نشان حمایت می کنیم. ایشان سرمربی ما است و با قدرت به کار خود ادامه می دهد. او مربی با تجربه و مرد روزهای سخت است و مطمئنا شرایط خوب و روزهای خوب برای مس رقم خواهد خورد. هفته آینده بازی مهمی داریم و چشم انتظار حمایت یکپارچه و پر شور هواداران مان هستیم. ما در حال حاضر هم فاصله امتیاز مان با تیم دوم جدول خیلی زیاد نیست و یقین دارم کادر فنی و بازیکنان با تلاشی که انجام می دهند امتیازات خوبی را به دست می آورند و مس کرمان مدعی صعود به لیگ برتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز