خبرگزاری کار ایران

صالح: استقلال در نیم فصل دوم استراتژی متفاوتی خواهد داشت / به دنبال حداکثر امتیازات هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۰۱

مربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید بازیکنان این تیم تمرینات آماده سازی موفقی را سپری کرده‌اند و آماده شروع مسابقات نیم فصل دوم هستند.

مجید صالح در گفت و گو با ایلنا درخصوص شرایط آماده سازی تیم پیکان در تعطیلات نیم فصل اول اظهار داشت:‌ هفته چهارم تمرینات را پشت سر گذاشتیم و محمد ناصری و جابر انصاری به ما اضافه شده‌اند. در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر هستیم و سه یا چهار جای خالی در لیست داریم ولی تقریبا کارهای چهار هفته تیم را به آمادگی رسانده و کارهای تاکتیکی را پیش از بازی آغازین نیم فصل دوم دنبال می‌کنیم.

او ادامه داد: چهار بازی دوستانه داشتیم؛ سه تیم لیگ برتری و یک تیم دسته دومی. مجموعا بازی‌های خوبی بود و نتایج خوبی را به دنبال داشت. به علت اینکه در پیکان بودم نسبتا از بازیکنان شناخت داشتم اما آقای فرکی با دقت و سریعا توانستند عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفته و ارزیابی کنند. در نیم فصل دوم مسابقات به دنبال حداکثر امتیازها هستیم تا به روند موفقیت آمیزی دست پیدا کنیم.

صالح درخصوص رویارویی پیکان و استقلال تهران در اولین مسابقه نیم فصل دوم لیگ برتر گفت:‌ آنها هم به دنبال جذب تیم‌شان بودند و مهاجم خارجی جذب کرده‌اند، اردوی خارج از کشور داشتند و به نظرم استقلال شرایط متفاوتی در استراتژی خود خواهد داشت و طبیعتا دنبال این است که امتیازهای از دست رفته نیم فصل اول را جبران کند. قطعا با تیم قوی روبه رو خواهیم بود و بازی‌های سخت‌تری در نیم فصل دوم پیش روی ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز