خبرگزاری کار ایران

پول باشد، نصف مشکلات باشگاه حل خواهد شد

مباشری: مشکل ثبت قرارداد بازیکنان را برطرف کردیم

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۸۱۳

هادی مباشری معاون اجرایی استقلال معتقد است اگر مشکلات مالی باشگاه حل شود، این تیم می‌تواند هم بازیکن جدید جذب کند، هم مشکلاتش را مرتفع سازد.

به گزارش ایلنا، هادی مباشری معاون اجرایی استقلال معتقد است اگر مشکلات مالی باشگاه حل شود، این تیم می‌تواند هم بازیکن جدید جذب کند، هم مشکلاتش را مرتفع سازد. با معاون استقلال درخصوص شرایط این تیم پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر و همچنین جذب بازیکن جدید همکلام شدیم.

اصغر حاجیلو سرپرست استقلال چند روزی است که در تمرینات حضور ندارد. خیلی‌ها می‌گویند او از وضعیت تیم دلخور است.

آقای حاجیلو دچار سرماخوردگی شدید و آنفلولانزا شده است. همین چندروز پیش با او صحبت کردم. امیدوارم هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد و در کنار تیم حضور داشته باشد.

برای بازیکن خارجی تیم‌تان درخواست ITC  کرده‌اید؟

روز گذشته اقدامات این کار را انجام داده‌ایم. مشکل خاصی از این بابت وجود ندارد و قبل از اولین بازی‌مان ITCاش صادر خواهد شد.

این بازیکن کجا اقامت دارد؟

منزلی که در اختیار گرو بود را در اختیار این بازیکن قرار دادیم.

آیا قرار است باز هم بازیکن جذب کنید؟

اگر پول داشته باشیم، بازیکن جدید جذب خواهیم کرد. کدام تیم است که دوست نداشته باشد بازیکن جدید جذب کند. امیدوارم هرچه زودتر اسپانسر پول به باشگاه تزریق کند تا بتوانیم مشکلات مالی تیم را برطرف کنیم.

چرا مجیدی قراردادش را ثبت نمی‌کند؟

مجیدی هنوز وقت نکرده که قراردادش را امضا کند. البته مشکلی از این بابت وجود ندارد و به زودی اتفاق خواهد افتاد. ما از مجیدی تشکر می‌کنیم که همانند دوران بازیگری‌اش همیشه به فکر شرایط تیمش است.

چه زمانی قرارداد بازیکن جدیدتان را در هیات فوتبال ثبت خواهید کرد؟

مشکلی از این بابت وجود ندارد تا امروز وقت داریم که این کار را انجام دهیم.

اما کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرده به دلیل بدهی، شما و چند باشگاه می‌توانید قرارداد بازیکنان‌تان را ثبت کنید؟

بخشی از این موضوع را برطرف کردیم و مطمئن باشید به زودی این مشکل را نیز حل خواهیم کرد.

مشکل زمین تمرین‌تان به کجا رسید؟

به احتمال زیاد به ورزشگاه صنایع دفاع بازخواهیم گشت. متاسفانه دست روی هر ورزشگاهی برای قرارداد بستن و تمرین کردن می‌گذاریم، سریعا چند باشگاه دیگر هم برای مذاکره آنجا می‌روند.

با گذشت چند روز، هنوز به کادر فنی استقلال پولی پرداخت نشده؟

همان‌طور که گفتم دنبال پول هستیم. در کمترین فرصت پول کادر فنی را هم پرداخت می‌کنیم. پول باشد، نصف مشکلات باشگاه حل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز